Yargılamayın ama kızları üzmek hoşuma gidiyo neden?

3 tane sevgilim oldu 20 yaşındayım. Üçünü de aldattım. En sonki eski sevgilimle 6 ay beraberdik ilişki içerisinde kavgalar çıkarttım onu üzüp ağlattım. Peşimden koşturdum manipülasyonlar yaparak. Ağlaması deli gibi hoşuma gidiyodu. En son 1 hafta önce ayrıldı benden. Hemde küfürler ederek ayrıldı. Neden böyleyim sizce? aldatmadan üzmeden duramıyorum

Yargılamayın ama kızları üzmek hoşuma gidiyo neden?
Cevapla