Kaynım ve 6 yaşındaki bir çocukla evde yalnız kalmak normal mi?

Görümcemin eşi rahatsız, görümcem sabah erkenden hastaneye eşine bakmaya gidiyor akşam geliyor benden rica etti çocuklar evde yalnız kalmasın onlarla kal diyor o sebeple günlerdir eşimle görümcemde kalıyoruz ama benim anlamadığım kaynım sürekli bı sebeple görümcemin evine geliyor ve gece de burada kalıyor eşim sabah erkenden işe gidiyor kaynım da kalkar gider sanıyorum hep evde olduğu çalışmadığı zamana denk geliyor evden akşama kadar çıkmıyor sadece görümcemin büyük oğlunu okuldan çıkışta alıp eve getiriyor yine burada benimle kalıyor

Kaynım ve 6 yaşındaki bir çocukla evde yalnız kalmak normal mi?
Cevapla