18 yaşındayım, ailem beni tek başıma evde bırakıp bir kaç saatliğine bir yere misafirliğe vs gitmiyorlar. Bu iyi bir şey mi?

18 yaşındayım ailem beni tek başıma evde bırakıp bir kaç saatliğine bir yere misafirliğe vs gitmiyorlar sizce ailem böyle yaparak iyi mi yapıyorlar?

18 yaşındayım, ailem beni tek başıma evde bırakıp bir kaç saatliğine bir yere misafirliğe vs gitmiyorlar. Bu iyi bir şey mi?
Cevapla