İki ay sonra evleneceğim, tarih yaklaştıkça korkmaya başladım. Bu kadar tedirgin olmam normal mi?

11 nisanda düğünüm var ve ben bunu bir türlü sindiremiyorum arkadaşlar. Haziranda tanıştık birbirimizi sevdik bi anda her şey oluverdi zaman geçti şimdi de iki ay sonra evleniyoruz. Neden bilmiyorum ama bir türlü alışamıyorum bu gerçeğe. Aşırı bir kaygı halindeyim küçük de değilim 25 yaşındayım ama içimde geçmeyen bir naptım ben ya tedirginliği var. Bu normal mi?

İki ay sonra evleneceğim, tarih yaklaştıkça korkmaya başladım. Bu kadar tedirgin olmam normal mi?
Cevapla