Düğünüme 1 ay kaldı ve ben çok duygusallaştım, korkuyorum normal mi?

Düğünüme 1 ay kaldı ama 4-5 gün sonra nikahım olacak. Ama beni bir korku ve duygusallık sardı. Normalde de ailemden uzakta yalnız başıma yaşıyorum. Ama tatile girip ailemin yanına geldiğimden beri aşırı duygusallaştım. Evlendikten sonra da aileme uzak başka bir şehirde yaşayacağız ve beni bu durum korkutuyor sanırım. Annemle babamın ihtiyacı olsa ya hemen gelemezsem ya bir şeyleri kaçırırsam diye. Ama normalde de uzakta yaşıyorum. Durduk yere gözlerim doluyor. Sonra acaba ben evlilik insanı mıyım diye düşünüyorum. Bu duygudurum halleri bu aşamada normal mi?

Düğünüme 1 ay kaldı ve ben çok duygusallaştım, korkuyorum normal mi?
Cevapla