2 ay sonra nikahım var ama içim huzursuz?

içim huzursuz çünkü nişanlım konu ne olursa olsun, beni dinleyen, anlamaya çalışan, biri değil. ben onun bişeyine kızsam, hemen beni eleştirir ve ben suçlu çıkarım. yıllardır sevdiğim için devam ettim. ama yoruldum. benim hatam oluyo ama o bana dediği zaman tamam diyorum kendimi düzeltmeye çabalıyorum. babasının benim yanımda, karısına ve bana karşı abuk sabuk konuşmaları oldu, omzumu ittirerek alo demesi oldu. cok rahatsız oldum nişanlıma dedim. sen abartıyosun sen alıngansın diyo. ben canım arkadaslar? insan babası diye yanlışlarını bu kadar savunur mu? bende korktum. ya evlenincede sorun olduğunda babasını savunursa bana yanlış anlıyosun diyip durursa? bunları konuştuk. dün bize gelmişti.. bana ailemin yanında, haklısın diyo ama beraberken ya da telde konuşurken bunu demiyo, hep ailesini savunuyo. kendimi çok kötü hissediyorum, cözmeye calışıyorum durumları, ablama diyo ki, ben alttan almam.. ulan evlilik karşılıklı alltan almak fedakarlık. nasıl yapıcaz. ben anlayamadım içim huzursuz. evlenip onun şehrine gidicem. orada ne yaşarım belirsiz güvenemiyorum. siz olsanız napardınız?

2 ay sonra nikahım var ama içim huzursuz?
Cevapla