Hata yaptım bunun farkındayım ama çok geç?

Ben bir hata yaptım bir arkadaşım ile bana yaptığı kötülükler yüzünden sürekli küsüp barışıyorduk bende kafaya çok takan biriyim kin tutuyorum okullar açılınca yeni arkadaş ortamında onun bir özelini söyledim (evet kötü bir şey farkındayım ama o da benimkini soyledi bu şey hatta benim aileme kadar gitti bu şey ailemin baskıcı olduğu bir konuydu belki dayak bile yiyebilirdim) sonra sınıftakiler bana yaptıklarını bilmeden onu haklı buldular ki bende olaya onların tarafından bakınca o haklı gibi kız geldi benle konustu ama agır konustu bende kendimce onu haklı buldugum icin cevap vermeyip tamam diyip gectim insanların fikirlerini çok önemsiyorum bundan kurtulamıyorum biliyorum benim yaptığımdan daha kötülerini yapan hatasını kabul etmeyenler bile var ben bunu sadece bir kere yaptım ve resmen vicdan azabı çekiyorum derse adapte olamıyorum aklım hep başka yerde okula keyifle giderdim o bile işkence oldu benim için bir tane bile arkadaşım yok
Hata yaptım bunun farkındayım ama çok geç?
Cevapla