Geçmişteki hatalarımı unutamıyorum, sizce çok mu geç kaldım hayata?

Geçmişte çok fazla hatam oldu, yazmamam gereken birine 2-3 defa yazdım ve bunu daha önce başkasına da yapmıştım pişmanlığı hala var içimde kendimi küçük düşürdüm hiç saygı duymadım kendime, o insanlar beni öyle hatırlayacaklar s*lak bi kız vardı diye belki ezik özgüvensiz diyecekler. Şu 20 yıllık hayatımda ne kendime saygı duydum ne kendimi sevdim, kendime güvendim kendime hiçbir yatırım yapmamis bomboş hem de ezik özgüvensiz bir insan olarak kaldım. Bu hatalarımı telafi etmek için çok mu geç sizce

Geçmişteki hatalarımı unutamıyorum, sizce çok mu geç kaldım hayata?
Cevapla