Neden bu kadar geç hatalarımın farkına vardım?

Keşke vaktinde hatalarımı fark edip düzeltebilseydim, günahını aldığım kişilere kendimi affettirebilseydim şimdi onlardan özür istemem bile imkansız, geriye sadece keşkekerim ve pişmanlıklarım kaldı, hatalarımı hiçbir şekilde düzeltemiyorum, artık elimden hiçbir şey gelmiyor sadece sessizce oturup izleyebiliyorum, belki de cezam budur, belki de bu şekilde yaptıklarımın bedelini ödeyeceğim kim bilir... 😔😔

Neden bu kadar geç hatalarımın farkına vardım?
Cevapla