Aşık bi erkek neden evlilikten ümidi kestim der?

Bi erkek düşünün bi kadına aşık, yanında eli ayağı titriyor öyle derin seviyor. Ancak ailevi ve maddi manevi sorunları var. Kadın geç bile olsa adı konulsun bi yola çıkılsın istiyor, erkek evliliği gözden çıkardım bir sürü derdim var evlenmeyi düşünmüyorum diyor. Çaresiz gibi bir hali var. Yalnız kadını da kendi haline bırakmıyor. Hatta sen de evlenme bile diyor. Ama adım da yok.

maddi manevi ya da cinsel anlamda bir çıkarı yok. Artık bi sağlık sorunu falan mı var diye düşünmeye başladım. Bi erkek neden ısrarla evlenmek istemez? Hadi onu geçtim neden adım atmıyor bu kadar çaresiz olacak ne meselesi olabilir? Maddi sorunlar buna sebep olamaz diye düşünüyorum. Fikriniz nedir

Aşık bi erkek neden evlilikten ümidi kestim der?
Cevapla