Aşktan tamamen ümidi kestim erkwklerden de ne zaman birini sevdim hep sevilmedim itildim?

Kaderimde olsaydı biri zaten bu kadar yorulmazdım gelirdi yokmuş bende hayata erkek düşünmeden devam etmeyi düşündüm zaten hayat kısa insanlar her gün ölüyor ne gerek var kalıcı değiliz.

Aşktan tamamen ümidi kestim erkwklerden de ne zaman birini sevdim hep sevilmedim itildim?
Cevapla