Benim kendime güzel demem doğru olmaz ama çevredekilerin güzel bulduğu, ilgi çeken biriyim.
Bunun beni mutlu etmesi lazım ama gelecek için umutsuz ve kaygılıyım. Çünkü beden bir giysi ve her giysi bir gün eskir.
Yolda yürürken en çok orta yaşlı ve evli erkeklerin baktığını görüyorum. Yanlarında eşleri varken bakıyorlar.
İşe girdim 30'lu 40'lı yaşlardaki erkekler gözlerini alamıyor ilgi gösteriyorlar. Neden? Genç olduğum için. Evdeki eskidi çünkü.
Ben nasıl güvenip evleneceğim. Günün birinde evlendiğim adam ileride yeterince genç olmadığım için başka kızlara bakacak.
Sevilmeye layık varlıklar değiller onu anladım. Sadece parası var mı yok mu ona bakacaksın çünkü onlarda da sadece güzelliğe ve gençliğe bakma çiğliği var. Sevgi boşmuş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer