Erkeklere güvenimi kaybettim, gelecekte evliliğe ve sevgiye nasıl inanacağım?

Benim kendime güzel demem doğru olmaz ama çevredekilerin güzel bulduğu, ilgi çeken biriyim.

Bunun beni mutlu etmesi lazım ama gelecek için umutsuz ve kaygılıyım. Çünkü beden bir giysi ve her giysi bir gün eskir.

Yolda yürürken en çok orta yaşlı ve evli erkeklerin baktığını görüyorum. Yanlarında eşleri varken bakıyorlar.

İşe girdim 30'lu 40'lı yaşlardaki erkekler gözlerini alamıyor ilgi gösteriyorlar. Neden? Genç olduğum için. Evdeki eskidi çünkü.

Ben nasıl güvenip evleneceğim. Günün birinde evlendiğim adam ileride yeterince genç olmadığım için başka kızlara bakacak.

Sevilmeye layık varlıklar değiller onu anladım. Sadece parası var mı yok mu ona bakacaksın çünkü onlarda da sadece güzelliğe ve gençliğe bakma çiğliği var. Sevgi boşmuş

Erkeklere güvenimi kaybettim, gelecekte evliliğe ve sevgiye nasıl inanacağım?
Cevapla