Erkeklere olan inancımı ve güvenimi yitirdim ne yapmalıyım bu durumda?

2 senelik toksik bir ilişkiden çıktım, o süreçte çok yıprandım. Güzel çekici kariyer sahibi sadık bir kadındım fakat sürekli kıymetim bilinmedi git gellerden çok yoruldum. İdeal bir kadın ve doğru bir kadın olduğumu söyleyen kişi tarafından sosyal medyada saçma sapan kişiler ile aldatıldım o söylemesede anladım bunu eminim. Şimdi ağır bir süreç yaşıyorum toparlamak üzereyim tamamen fakat bu süreçte gelen tekliflere bakıyorum da hepsinin kadın çevresi çok fazla. Bu zaman o kadar saçma bir hal almış ki alternatifler çoğalmış, herkes farklı tenler değişiklikler peşinde. Gönlüme hitap edecek ağırlıkta sadakat de biri asla yok. şu an unutma sürecindeyim ama ilerde ilişki yaşamaya çekiniyorum kimseye güvenmiyorum. Sonu yalnızlık gibi görünüyor, ciddi ilişki için kimseye güvenebileceğimi sanmıyorum ne yapmalıyım. Duruşumdan taviz veremiyorum, benimle konuşan adam açık saçık kişiler ile arkadaşlık etmek istiyor, düşünün empati kurun kabul edemiyorum. Bu durumu nasıl aşıcam yoksa yalnız mı devam etmeliyim yoluma?

Erkeklere olan inancımı ve güvenimi yitirdim ne yapmalıyım bu durumda?
Cevapla