Kamuda çalışıyorum ama yapım gereği kimseyle is harici muhatap olmak istemiyorum. Bu nedenle kotu davraniyolar psikolojim bozukdu?

Ne yapmam lazım. Ben mi yanlis yapıyorum.
Kamuda çalışıyorum ama yapım gereği kimseyle is harici muhatap olmak istemiyorum. Bu nedenle kotu davraniyolar psikolojim bozukdu?
Cevapla