Bana patronluk taslayan insanların yanında çalışmak istememem yadırganacak bir şey mi?

Girdiğim işte bana ne yapmamı söyleyen ya da patron benim diye çağrışım yapan insanların yanında çalışamıyorum o yüzden modellik yapıyorum sizce benim aşağılık kompleksim mi var
Bana patronluk taslayan insanların yanında çalışmak istememem yadırganacak bir şey mi?
Cevapla