Kamu kurumunda çalışıyorum. Herkesle vıcık vıcık olmak zorunda mıyım?

Yapım gereği sevmiyorum. Bu vıcık vıcık olanlarda birbirlerinin arkadasindan neler neler diyenler. Şimdide oturup çay kahve keyfi yapıyorlar. Ama ben onların yüzlerini bildiğim için katılmıyorum. İşimi yapıp evime gidiyorum. Böyle olmadığım için dışlanır mıyım ben mi anormal biriyim

Kamu kurumunda çalışıyorum. Herkesle vıcık vıcık olmak zorunda mıyım?
Cevapla