Kardeşimle 10 senedir görüşmedim ve hafta sonu görüşmeyi düşünüyoruz, nasıl davranmalıyım?

10 senedir hiçbir şekilde konuşup görüşmedik. Dün bana mesaj attı ve görüşelim dedi çocukluğum babası yüzünden berbat geçti. Uzun zaman sonra ilk defa görüp konuşucam. Ama konuşucak bişey bulamıyorum yani nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım? Kardeşiz ama yabancı gibiyiz :)

Güncellemeler
+1 yıl
Görüştükten 1 hafta sonra yazmadı. Amacın ne dediğimde ise bana küfürler etmeye başladı. Yok annen or. spu sende or. spu çocuğusun gibisinden.. tek amacı beni ailemden soğutup babası ile barıştırmaktı galiba ama asla amacına ulaşamayacak
Kardeşimle 10 senedir görüşmedim ve hafta sonu görüşmeyi düşünüyoruz, nasıl davranmalıyım?
Cevapla