Öz kardeşimlr aynı evde tam 9 aydır konuşmuyoruz ne yapmalıyım?

Kardeşimle bundan tam 9 ay önce kavga ettik bana saygızılık yaptığı için (bir konuda bişey dediğimde kızdığımda kes be, kes lan gibi laflar kullanıyor) kızdım daha önceleride yaptığında 1 tokatta olsa vuruyodum bu son kavgamızda bana küstü araya bayram girdi barışmak istedim konuşmadı bir kaç denemem oldu ama haklı taraf ben olmama rağmen biraz onun gelip özür dilemesini istiyorum onda da o kafa olmadığı için kafam karışık yani 1 kardeşim var sonuçta ikimizde yirmili yaşlardayız bu arada
Öz kardeşimlr aynı evde tam 9 aydır konuşmuyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla