İnsanlığın faydasını gözetir misiniz?

Sanki herkes insanlığın faydasına işler yapmak zorunda diye bir algı var. Geçen Instagram'da organ bağışı ile ilgili bir paylaşım gördüm. Herkes yorumlara toprak olacağına hayat kurtarsın vb yazmış. Belki ben insanlığın faydasını gozetmiyorum. niye gözetmek zorundayız gibi bir algı var? İnsanlığın faydasını gözetir misiniz? siz ne düşünüyorsunuz?

İnsanlığın faydasını gözetir misiniz?
Cevapla