Herkesin iyiliğini düşünmek zaafiyet midir ya da kullanılmak kerizlik?

Herkesin iyiliğini düşünen biriyim , biri şey ise onu hemen kendime göre edinirim yardım etmeye çalışırım.
Ve geriye döndüğümde bu fazladan efor fazladan seni strese sebebiyet veriyor onların dertlerini dert ediniyorum.

Bunların karşılığında da bir şey beklemiyorum elbette ama aynı şekilde bir karşılık olsa fena olmaz.

Ama günümüze gelindiğinde özellikle bu bazı arkadaşlarım nankörlük hatta kuyumu kazma girişimlerini fark ettim ve muhabbeti kestim.

Herkes için her şeyi yapmamak gerektiği düşünüyorum
Herkesin iyiliğini düşünmek zaafiyet midir ya da kullanılmak kerizlik?
Cevapla