Biri var, sürekli etrafında insanların iyiliğini düşünüyor, herkesin yüzü gülsün istiyor ama kendi için yaptığı bir şey yok hayattan bezmiş, yalnız, sessiz, kendi köşesine çekilmiş. Ne olacak bu arkadaşın sonu peki?

Biri var, sürekli etrafında insanların iyiliğini düşünüyor, herkesin yüzü gülsün istiyor ama kendi için yaptığı bir şey yok hayattan bezmiş, yalnız, sessiz, kendi köşesine çekilmiş. Ne olacak bu arkadaşın sonu peki?

Çünkü diğerkamlıdır. Hep başkası der, ben bir yolumu bulurum diyerek kendini erteler. Ama hayattaki en güzel şey de bu düşüncenin yaşaması. Böyle bir fikir yaşadığı sürece iyilik kazanacak! Hem iyilik ölmez, durmadan devam eder. En basitinden siz birisi için kapıyı tuttuğunuzda arkanızdaki kişi de diğeri için kapıyı tutar. Ve bu iyilik size mutlaka döner. Çok güzel bir ruhunuz var maaşallah.
Sorunuz karakterinizin özeti niteliğinde, anlaşılması gayet olağan. Cümlemizden.
Bunun derininde sevgi değer görmek olabilir, yani çoğu şey gibi değersizlik yatıyor olabilir. Bunun çözümüde bence bazı anların farkına varıp kendini takdir edebilmek, kendine çikolata alabilmek ve en önemlisi değer verebilmek gerekir. Kendimize bazı zamanlar annesine ihtiyacı olan küçük bir çocuk gibi bakmamız gerekir. En önemlisi de dengeyi bilmek, alıp verme dengesi çok mühim...
Cevap
3Cevap
Ben kendi iyiliğimi de düşünüyorum
Biraz zaman geçince o arkadaşta küllerinden doğacaktır. Kendi için yeni uğraşlar bulup çabalayınca
Biraz seni mutlu eden yerlere gitsen kardeşim.
Depresyon belirtisi sen toparlanacak güçtesin kardeşim ne zaman anlatmak istersen 😊
Seve seve dinlerim kardeşim 😊
Kendini unutmak heralde o kişi bence etrafı mutlu etmeye çalışan biridir
Kesinlikle
Bilmiyorum ya galiba herkese yararımız var kendimize yok 😂
Çünkü insanları memnun etmeye çalışıyor çünkü sevilmek. İstiyor
Fedakarlık işte heleki yanlış kişiye gidiyorsa verilen maddi manevi emeğe yazık
Kendin için bir şey yapmak daha zor çünkü.
Belki de
İntiharı da düşünüyordur aynı zaman da.
Hayata tutunmak için bir dala ihtiyaçı vardır. O dal olmazsa yok olup gider.
Çoğumuz gidemiyoruz maalesef. Hayallere tutunmak. Belki o dal çıkar karşısına bir gün ya da sevdiği şeyleri yapabilir.
Rica ederim.
Bu da ben 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?