Okulda kendimi insanlar arasında değersiz hissediyorum. Normal mi?

Durumum yok. İşe girecek cesaretim yok hiç çalısmadım çünkü travmam ve aynı zamanda anksiyetem var.
Sabah 8 aksam 4 sonra yurt baska bir sey yok. Arasira kutuphaneye giderim o kadar.
Okuldaki fakultede ki kızlar defileye cikar gibi her Allahin gunu süslenip kombin yapiyorlar. Kendimi oglan cocugu gibi hissediyorum cunku Her sene 3 5 parca kiyafetle seneyi tamamliyorum.
Hayat hic adil değil. Hic deger gormuyorum😔
Güncellemeler
+1 yıl
Kizlarbiradimone😔
Okulda kendimi insanlar arasında değersiz hissediyorum. Normal mi?
Cevapla