Aile & Toplum Ay sataşıcak biri arıyorum, siz de arada arıyor musunuz? yavrupenguen Takip Et Yoda Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Canım sıkılınca insanlarla kavga etmeyi seviyorum Güncellemeler+1 yıl Hırrrrrr :d Ay sataşıcak biri arıyorum, siz de arada arıyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Satış Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Aramıyorum. bana da kimse bulaşmasın sdfsd 0 0 Yorumla
DigitalRuh Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl yok ben büyük bir insan olduğum için kişiler veya olaylarla uğraşmam olgularla uğraşırım hanım teyze 0 3 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Sinir atmak? Yorumla DigitalRuh +1 yıl yok ben spor ve yatakla sinir atıyom Yorumla yavrupenguen +1 yıl Mantıklı, benimkisi küçük kardeşe sataşmak gibi daha çok Yorumla
amaaan_canimmm Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Hadi kavga edelim skdoamofmakd 2 2 Yorumla yavrupenguen +1 yıl 💪🏻 olur edelimm. Ama başına geleceklerden ben sorumlu değilim bak kendin kaşındın :d Yorumla amaaan_canimmm +1 yıl Tamam skodkwodkw Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Gizlenip soru sor, gelen her üyeye bokk at ama yiyeceğin bel altı küfürlere katlanman gerek 0 0 Yorumla
Azdmmyazzz61 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Deli psikopat başka şeyler yapalım bırak bu boş şeyleri :)) 0 0 Yorumla
Tuna5261 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Böyle olunca kardeşime sarıyorum yeterli oluyor 🤣 0 9 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Kardeşimle farklı şehirlerdeyiz, benim de başkalarına ihtiyacım oluyor :(( Yorumla yavrupenguen +1 yıl Eksikliğini çok derinden hissediyorum Yorumla Tuna5261 +1 yıl O zaman arkadaşına saracan kusemezlerde ama deli olurlar 😁 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Yok ben burdan insanları sinir ediyorum Yorumla yavrupenguen +1 yıl Arkadaşlarımla niye ara bozayım Yorumla Tuna5261 +1 yıl buradaki herkes anonim takılıyor anonim olan birinden sinir olan var mi🤣 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Çokkkkk var Yorumla yavrupenguen +1 yıl O kadar zevk alıyorum ki Yorumla Tuna5261 +1 yıl Ahahaha iyiymiş 🤣 suratını görmediği hayatında hiç tanimiyacagi kişiye sinir olmak baya iyiymiş Yorumla
1Dehliz1Zirve Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bana satasabilirsin 0 0 Yorumla
wudst Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Savaşacak yanı sıra oyun da oynayabiliriz? 0 0 Yorumla
Merhametli_Adam Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 97% +1 yıl Allah yarattı demem yoların sümsüğünü 0 0 Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Öyle Bi huyum yok 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Acil tedavi olun 0 1 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Tedavi olunca çok şeyim var daha buna gelmeden :d Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Minik penguen seni harcarlarr :) 0 5 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Beni mi harcayacaklar :d Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evett cok iddalisin :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 100. kisiye odul falan yokmu 100. kisi oldumm Yorumla yavrupenguen +1 yıl Kavga etmek? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl burada mi Yorumla
bielmanınyarısı Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Huysuz 0 1 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Tişikkirlerrrrr Yorumla
İsimsizz_kullanıcı__ Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 76% +1 yıl Arıyorum 0 5 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Sonunda ya :d Yorumla İsimsizz_kullanıcı__ +1 yıl Gel sinir atalım😂 Yorumla İsimsizz_kullanıcı__ +1 yıl Sataş bana hahahha Yorumla yavrupenguen +1 yıl İstekli olunca zevkli olmuyo :d Yorumla İsimsizz_kullanıcı__ +1 yıl Kızıştırırız ortalığı hahhaha o zaman gör sen zevkş Yorumla
Leyla1920 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Neden 0 2 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Sinir atıyorum Yorumla Leyla1920 +1 yıl Güzelmiş Yorumla
gacar4886 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Deli? 0 2 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Var biraz bi şeyler Yorumla gacar4886 +1 yıl Ooo bende de var 😄 Yorumla
Althh11 Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Gel vs 0 11 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Oluur Yorumla Althh11 +1 yıl 🥊 sol kroşe Yorumla Althh11 +1 yıl 10 sn yerde kaldın kaybettin Yorumla yavrupenguen +1 yıl Ne... Yorumla yavrupenguen +1 yıl Ama... Yorumla yavrupenguen +1 yıl Çok çabuk oldu bu Yorumla yavrupenguen +1 yıl Hem hazırlıksız yakalandım, haksızlık Yorumla Althh11 +1 yıl Tamam roung 2 yalnız 10 sn içinde cevap vermehen kaybeder başla sen Yorumla Althh11 +1 yıl 🥊 pat Yorumla Althh11 +1 yıl Bitti kaybettin Yorumla yavrupenguen +1 yıl :((( tamam sen kazandın :(( Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ne oldu kız neye sinir oldun 0 5 Yorumla yavrupenguen +1 yıl Sinir olmadım, sinir atıp rahatlıyorum Yorumla yavrupenguen +1 yıl Mastürbasyon bi nevi :d Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaz istersen bana ama küfüre kaçma olur mu Yorumla yavrupenguen +1 yıl İstekli birisiyle kavga edince zevki olmaz ki :(( teşekkür ederim ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben istekli değilim, senin mutluluğun için yaz istersen dedim Yorumla
Mrbrawn Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 638 cevap paylaştı. Ben burdayım 0 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Gel hadi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Aramıyorum. bana da kimse bulaşmasın sdfsd
yok ben büyük bir insan olduğum için kişiler veya olaylarla uğraşmam olgularla uğraşırım hanım teyze
Sinir atmak?
yok ben spor ve yatakla sinir atıyom
Mantıklı, benimkisi küçük kardeşe sataşmak gibi daha çok
Hadi kavga edelim skdoamofmakd
💪🏻 olur edelimm. Ama başına geleceklerden ben sorumlu değilim bak kendin kaşındın :d
Tamam skodkwodkw
Gizlenip soru sor, gelen her üyeye bokk at ama yiyeceğin bel altı küfürlere katlanman gerek
Deli psikopat başka şeyler yapalım bırak bu boş şeyleri :))
Böyle olunca kardeşime sarıyorum yeterli oluyor 🤣
Kardeşimle farklı şehirlerdeyiz, benim de başkalarına ihtiyacım oluyor :((
Eksikliğini çok derinden hissediyorum
O zaman arkadaşına saracan kusemezlerde ama deli olurlar 😁
Yok ben burdan insanları sinir ediyorum
Arkadaşlarımla niye ara bozayım
buradaki herkes anonim takılıyor anonim olan birinden sinir olan var mi🤣
Çokkkkk var
O kadar zevk alıyorum ki
Ahahaha iyiymiş 🤣 suratını görmediği hayatında hiç tanimiyacagi kişiye sinir olmak baya iyiymiş
Flörtün değişik versiyonları bunlar :)
çok kudurmuşsun belli :D
Bana satasabilirsin
Savaşacak yanı sıra oyun da oynayabiliriz?
Kiz kavgasi izlemek isterim 😂😂😂
Allah yarattı demem yoların sümsüğünü
kuduz Köpek misin hırlıon
Öyle Bi huyum yok
Yok sakin ve huzurlu hayat diyoruz 😀
Acil tedavi olun
Tedavi olunca çok şeyim var daha buna gelmeden :d
Minik penguen seni harcarlarr :)
Beni mi harcayacaklar :d
Evett cok iddalisin :)
100. kisiye odul falan yokmu 100. kisi oldumm
Kavga etmek?
burada mi
Huysuz
Tişikkirlerrrrr
Arıyorum
Sonunda ya :d
Gel sinir atalım😂
Sataş bana hahahha
İstekli olunca zevkli olmuyo :d
Kızıştırırız ortalığı hahhaha o zaman gör sen zevkş
Neden
Sinir atıyorum
Güzelmiş
Deli?
Var biraz bi şeyler
Ooo bende de var 😄
Gel vs
Oluur
🥊 sol kroşe
10 sn yerde kaldın kaybettin
Ne...
Ama...
Çok çabuk oldu bu
Hem hazırlıksız yakalandım, haksızlık
Tamam roung 2 yalnız 10 sn içinde cevap vermehen kaybeder başla sen
🥊 pat
Bitti kaybettin
:((( tamam sen kazandın :((
Ne oldu kız neye sinir oldun
Sinir olmadım, sinir atıp rahatlıyorum
Mastürbasyon bi nevi :d
Yaz istersen bana ama küfüre kaçma olur mu
İstekli birisiyle kavga edince zevki olmaz ki :(( teşekkür ederim ama
Ben istekli değilim, senin mutluluğun için yaz istersen dedim
Ben burdayım
Tam benlik bir paylasim gel didiselim😂
Edemeyiz mesaj atamıyorum sana 🥲
Gel burdan yak
parçala beni tırmala beni 😃😃
Gel hadi
Ben de
Kamon hav hav
burada mısın
Buldun mu 😂😂
Gellll
Evet
He penguen