AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Yaşıtlarım evlenip çökmüş diyorum şükrediyorum ajdjdjdk
Şansları erken gelmiş diyorum başka bir şey demiyorum
Ben görmedim ama görseydim çok kırılırdım muhtemelen
Bir şey hissetmiyorum eninxe sonunda bitecek o ilişki
Sadece bakıyorum çoğunlukla ve diyorum ki senin hiç yaşayamayacağın bir his. Diğerleri gibi. Dön...
Beni evlilikten soğutan tüm arkadaşlarima O zaman çok güzel şeyler söylüyorum
Doğru insanı bulmak önemli yoksa evlenmek için evlenmek çok saçma
Doğru insanı bulmak fakat bu zmnda ne ne kişi düzgün kalıyor nede karşisindaki kişi hep bı güvensizlik içindeyiz iyi insanlarda son zamanlarda giderek azalıyor umarimm doğru insan karşımıza cikarrr
@değersizbiriisi maalesef burada önemli olan karakterin ve cevrendeki insanlar Eger sen secici olursan senin cevrendede secici insanlar olur
ne yapıyım yani evlendiyse bu pahalılıkta zengin miş evlenir ugraşsın çolukla cocukla derim işime giderim bana ne
Hiçbir şey hissetmiyorum bekarlık sultanlık xjebdmsm
Ben zaten yazamıyorum xjdnckd
Vermem 😂
3 xper olana kadar bekleyecegiz şaka gibi 🤣🤣
Olmuyor bu arada cok zor yani
Sen attigima yazsana bi o kadar seni aradim birde bak 🤣🤣🤣
Ahahah bak her şey kaldiriliyor seni kaybetmeden bi yapsana 🤣🤣
Niye şikayet mi yedin
Evet tradesaati çok güzel bir isim bak odevine başlık yapabilirsin
Gizliye gectin benimkileri de gormek istemiyorum yapsana ama odev ismini kullan
Ne yaşiti yaşimdan 5 yas kucuk arkadaslarim bile evli 24 yasindayim.
Bir taraftan kendi halime bakip üzülüyorum yaşım 27 bu arada 41 değil diğer taraftanda iyi ki evli değilim diyorum evli olsaydım kesin eşim bana evi temizletirdi. Vs diyorum şimdiki halime bakiyorum annem evi zaten temizletiyor 🤣🤣🤣
Bu devirde evlenen erkeğin aklını peynir ekmekle yediğini, feminizmden (erkek düşmanlıklarından) haberi olmadığını ve dünyadan bir haber olduğunu düşünüyorum. Ben sadece kadınları kullanıp peçete gibi atmayı seviyorum :)
Ben ne ara bu kadar büyüdüm diyorum benim yaş 23 bazı arkadaşlarım evlendi çocuk sahibi oldular bazen okulda onlarla aynı sırada oturduğum aklıma geliyor anı olarak bizim doğuda böyle üniversite okumazsan askere gidersin sonra evlendirilirsin
Çocuk istemediğim için çocukluları görünce onlar için üzülüyorum 😂
Evde kaldığımızi sevilmedigimizi paranın hükmü olmadığını
Bana ne. Sorumluluk onlarda. Benim bir sorumluluğum yok ki :D
Yani insan kendisi de evlenmek çocugu olması ister nasip yani iyi insan bulmakta zor artık
Büyük sorumluluk aldıklarını düşünürüm, benim gözümde pek bir itibarı yoktur tabi, enayilik olarak görürüm. Ama bir gün ben de o sorumluluğu alırsam, enayilik yaptığımı kabul ederim.
Üzülüyorum yani şöyle sevip de sevdiği ile evlenenleri görünce düşünüyorum acaba sevdiğim ile bende evlenebilecek miyim diyorum 😥ama şunu Söyleyim sevenlere mutluluk huzur dilerim
Hiç bir şey. Ben bir kaç yıl daha bekleyeceğim sanırım. Bu işler aceleye gelmez.
Yani
Ben hayatimi yaşiyordum onlar çoluk çocukla uğraşirken :) onlarda benim hayatima imrenirdi :)
Evliyim beni gören bekar arkadaşlar kıskançlıktan kuduruyor 😄 çünkü kocam Cok yakışıklı 🥳
Herkesin kendi hayatı ve kendi tercihi, bu tarz olaylar beni etkilemez, sonuçta herkes istediği hayatı yaşar.
Siz de evlisin galiba. Siz ne düşünüyorsunuz?
Evli değilim
Ok istemeye geliyorm sjfhf
10-20 sene sonra evlilik diye bir şey kalmayacak kim kimi dum duma nesil birey zina olucak. Gidişat bu yünde.
ilerde umarım..
Hayırlısı
eyvallah
Allah mesut etsin diyorum
Amin
Bir an önce evlenmek gerek
Sen evli misin
Degil
Hiç bir şey. Yani sadece tek dileğim umarım bir birleriyle iyi anlaşır , mutlu olur, bir sıkıntıları olmaz. Bu yani. Başka da bir hissettiğim yok.
Ya ona bakarsan ben 25den sonra cocuk istedim , ama erken oldu.. nasip kismet , hayirlisi neyse o olsun herkes icin🤗
Ben bir şey hissedemiyorum erken evlenenler kervanında olduğum için, onlar ne hissediyor beni görünce bilmiyorum 🤷
Hiç yaşıtlarım benim milyonluk arabaya binip ülkeler arası gezdiğimi gördüğünde hissettiğini 😂😂
Yani mutluluklarını diliyorum onlar için seviniyorum
Benimle yaşıt arkadaşlarımın evlenmesi bana sadece tuhaf geliyor özendiğim bir şey değil.
Ben değil de daha çok babam hemen evlenmemi istiyor 😂
Bişey hissetmiyorum allah mutlu mesut etsin diyip geçiyorum
Hiçbir şey. Ben böyle iyiyim onlar da öyle iyi olsun kafasındayım.
onlar adına çok güzel bir olay olduğunu düşünüyorum. Benim böyle hayallerim olmadığı için “onlar adına” hissedebiliyorum:)
Acıyorum onlara. Ama tabi bizim de bi bk yediğimiz yok.
Aptalll hayatını kararttın uğraş dur şimdi diyorum. Çünkü nefes almaya vakitleri yok çocuk için yaşıyorlar.
İnan onları görünce bunalıma giriyorum moralim bozuluyor ben çok geç kaldım diyorum bir kaç gün kafandan atamıyorum
Onların tercihi. Aklı olan şu zamanda çocuk düşünmez.
24 yaşındayım ve bakirim ve yalnızım bu aklıma geliyor
Benim ne eksiğim var diyorum
şu an 20 yaşında olduğum için hiçbir şey diyemem.😅
20 yaşındayım, herkesin hayatı kendine ama henüz ekonomik durumları yokken yaşıtlarımın çocuk yaptığını görmek beni üzüyor, çocukları için üzülüyorum yani
Ben henüz çocuk sahibi olma kısmına gelmedim. Sınırsız cinsel hayat kismindayim 🤭🤭
Ne mutlu onlara deyip, oh bekarlık eyi diyorum sjsj
Umrumda değil. 41 yaşında bekarım. Evlenenlerden bin pişman da epey çıkıyor zaten.
Üzülüyorum ben niye bunca yıllarımı canımsın lar a ayırdım diye.
Evli ve iki çocuk babasıyim yasitlarim çoğu bekar:)
Sorguluyorum. Ben mi geç kaldım onlar mı erken davrandı 😂
Hiç bir şey hissetmiyorum zaten evlenmek de istemiyorum.
Eski sevgililerimin çocukları var. Alıştım. Olması gereken.
karılarının her dediğni yapan tasmalı insanlar görüyorum, sonum o olmaması ya da olabildiğince kaçabildiğim kadar kaçıyor, illaki bize de tasma takacaklar
Arkadaşlarımın bazıları nişanlandı bazısı evli 5 tane bekar arkadaş kaldık kafamız rahat 😅😅
Hiçbir şey hissetmiyorum. Çocuk istemiyorum çünkü. Evlilik de düşünmüyorum..
@Need4Read millete sıraya girmişti senden çocuk yapip evlenmek için
@Esraacaa görüşümün altına neden bütün kinini kusar gibi geldiğini sorabilir miyim?
Ya yok direk senin cevabin çıktı bende direk düşüncemi yazdım 🙂
Bir daha benim görüşlerime salça olmazsan sevinirim. İyi günler..
Çok kabasin ! Karşında bı hanimefendi var seni bu kafayla alanın beynini.. salcaymis 😂 salça tat kadar olduysamda gayet yerinde bi yorumdu haydeee iyi günler
Hanımefendi gibi edebinle gelip yorum yapsaydın, benim sinirlerimle oynamasaydın ben de bütün kibarlığımla cevap verirdim. Sen istedin. İyi günler..
39 yaşındasın 31 yaşında tatlı mi tatlı dobra mi dobra bı kadindan bu yorumu almak sinirlerini oynatmis olabilir katılıyorum ama huyum kurusun dogrulari söylemeden gecemiyorum hayatın boyunca birileri Sana politik yorumlar yapicak samimiyetsizce duymak istediklerini söyleyecekler naçizane tavsiyem onlara aldırış etme benim net insanlara da bu kadar kaba olma derim 39 yaşındasın yaşın bunu öğretememis olabilir ben dip not geçmek istedim insanlığımdan sağlıcakla kalın lütfen hoşçakalın 🤗
Ayrıca kapak fotoğrafın tamda seni yansıtmış 😂😂😂😂
azad yılmaz diyor ya banane a... koyim diye aynen öyle diyorum
Beni de evlatlık alsınlar yanına baksınlar bana sksjssj
Herkes evladinlan kurtulmak istiyor derdin ne seninn kendine bı hayat kur kendine sahip çık ndbdhd
Çıkıyorum zaten şu an iş güç her türlü imkanım var çok şükür ama öyle olsa daha rahat oluyor. Ne gerek var uğraşmaya sksjsk
Tanrıya k*frr ediyorum bana haksızlık ettiği için 😡😡😡 en ufak canlıya bile yuva kurmak çiftleşme imkanı vermiş benim yaş olmuş 45 bana bu imkanların hiçbirini vermiyor 😡😡😡
Bu konuda sanırım haklısın bizimde hakkımız ewlenmek doyasıya seks yapmak
@Oskibey 7/24 kfr ediyorum ve pişman diilim bilakis tek pişmanlığım bu yaşıma kadar kılı kırk yararcasına ona sadık kalmak yasakladığı herşeyden kendimi sakınmak, kendimi o kadar imkân olmasına rağmen zinadan sakindim helal yoldan her şey olsun diye ama o inadına vermedi bundan sonra beni yok sayani beni görmezden geleni bende yok sayıyorum
Bana msjdan yazarmisn?
@Oskibey boş ver zaten iyice zıvana dan çıktım daha fazla konuşarak kafayı iyice sıyırmaya gerek yok
Benim çevremde bekarken ne kadar zina yapmış adam varsa hepsi gencecik tertemiz mis gibi kadınlarla ewlendi coluga çocuğa karıştı bnde zinadan kendimi uzak tuttum yaş 34 hala bekarım gelde zoruna gitmesn ya
@Oskibey sadece zina olsa iyi, benimde çevremdeki herkes aklına gelebilecek her türlü pisliği yapıyor içki kumar, zina, faiz aklına gelebilecek ne varsa, ben en son sigarayı bile bıraktım verdiği bedene ihanet olmasın diye buna rağmen nerde bela var bana veriyor ama o dediklerime dünya güzeli eşler, çocuklar, mal mülk makam mevki herşeyi verdi, o kadar pişmanım ki bunca zaman ona ibadet ettiğim ve yasakladığı şeyleri yapmadığım için , eğer zerre adaleti varsa ben onun adaletini s... m 😡😡😡
Zamanında tuttuğunu düt adı zinaysa zina sen aldığın zevke keyife bakacaktin
@Oskibey kufurun adını günah koymuşlar bide, artık kufr etmek benim en büyük ibadetim
Benim anlamadığım şey ZİNA dedikleri cinsellik bu hayattaki tüm insanlığın çoluk çocuğun bile en büyük zevk noktası ya
@Oskibey yaw geçen gün duvarda resmen iki sineğin sekkiştiğini gördüm onlara bile bu imkanı veriyorsa ben onun yasak dediği için yapmadığım şeyi ne hakla bana vermiyor reva mı bu bir insana, neyse sinirlerim tavan küfre devam 😡😡
Küfür konusunda haklısın dünyaya bir kere geldik ve gideceğiz ama sanırım seks gibi şahane bir nimete hasret kalarak öleceğiz ben artık böyle düşünüom
@Oskibey sustum 🤐😶🤫
Benden küçük adamlar bile şu anda karının koynunda uyuyor buda adamın zoruna gidiyor
@Oskibey inanki hiçbiri umrumda da diil hadi herşeyden mahrum bıraktı eyvallah, işin kötü yanı bide milletin diline düştük herkes niye evlenmedi diye arkamdan ileri geri konuşuyor ve acaba gay falan mı diye konuşanlar bile var kulağıma geliyor
Bazen bazı şeyler olmuyor ne kadar istesen de..