Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok mutlu oluyorum. İyi haberler güzel haberlere ihtiyacımız var. Herkes mutlu olsun yuvası huzuru aşkı daim olsun.
Genelde seni bilen kişiler zaten içini karakterini biliyor ve mutlulukla mutlu, mutsuzlukla mutsuz olacağını biliyor.
Öyle olunca mutluluğunu paylaşıyor insan. çocuk pozitifin kendisi… arkadaşın baba oluyor o da güzel tatlı bir durum. Neşe veriyor insana.
Evlilik ve çocuk olayı ama hedef değildir, doğal bir sonuçtur.Birine gerçekten değer verirsin. Hayatını acıyacak kendinden vazgeçecek kadar. (Baba olmak ta sonra bunu gerektiriyor zaten.)
O değer verdiğin kişiyi her an yanında ister onunla her anlamda hayatını birleştirmek için bir yuva kurarsın. O aşk sevgi sevda artık ismi neyse. O sonra bir insan olarak vücud bulur, aşkın ispatı veya insan olmuş hali olarak.
İnsanlarda Aşk kazandı diye sevinir.
iş yerinde toksik bir polan çocuk var, ve karakteri bozuk çalışma ortamını bozan idare edilmesi gereken bir tip. Benim yanıma verdiler işten atılmasını düşünmüş patron. Benden rapor istedi. Ben de bu arada rahatsızım adamdan ama çok umursamam boş işleri alfayım.
Patrona dedim ki: Bu çocuk dediğiniz gibi bir de olsa, sonuçta ailesi için yapıyor, yanlış yapıyor , zannediyor ki canım canım hareketler işine yarıcak ama niye yapıyor 2 bebesi için!
Açıkcası ben kovulmasında pay almak istemedim. Ama bu fikir gerçek, yuvasını kurup ailesine sahip çıkan insan toksik bile olsa bende pozitif bir etki de bırakıyor.
70 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenip çocuk doğurmak maharet mi ki böyle bir şeyi gördüğümde üzerinde durayım ve düşüneyim, hayatın salt taraflarında ne sürü içgüdüsü ne de insan zayıflığı bulunmaz, işte bu yüzden onlardan olan bir şeyi asla ciddiye alamam ya da üzerine kafa yoramam demek olacaktır.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
u +1 yılBişey hissetmiyorum bu bizim istegimiz sonuçta doğrumu
1126 Yorumla- +1 yıl
Yani sen bunu kafana takiyomusun peki
- +1 yıl
Sen sanırım evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyosun doğru hakkin
- +1 yıl
Yani bu zamana çocuk getirmek mantıksız
- +1 yıl
Yani hayatın nasıl gidiyor uyumamissin
- +1 yıl
Kahve içiyorum uykumu mahvediyor 😂 icmiyim diyorum gene içiyorum soğuk kahve nerden alistiysam 😂 ne yolu nereye gidiyosun
- +1 yıl
Oo neyle gidiyosun sevindim kaç günlüğüne
- +1 yıl
Sevindim şu an otobustesin ozaman ama otobüs yorucu olur 😂 memlkete ayak bastın en sonunda
- +1 yıl
Basarsan Allah'ın izniyle birde ordan evlendirirler seni 😂
- +1 yıl
Bak bu lafıni sevdim o dediğimi zaten kinayeli dedimi anladın sen 😂 annene ne söyledin ne hazırlıyorlar sana
- +1 yıl
Olsun sevdiğin bişey hazırlar annen görürsün gidince 😂 evlat her yaşta evlattir
- +1 yıl
İyi yaptır istediğini ilk defa geliyosun sende bana yap olmadı bu 😂
- +1 yıl
Ben etcilim spor yaptım için et türü beslendim için ama yaprak sarması severim biliyomusun güzel yapmayı
- +1 yıl
Yap bana valla gözümde ucarsin 😂
- +1 yıl
Benim için yaparsın doğrumu ☺️
- +1 yıl
Valla darıldım yapmazmisin 😑
- +1 yıl
Yapcan şansın yok söz veriyon yapmiyon nasıl olcak o 😂
- +1 yıl
Bak ilk dedime zahmetli dedin yapcan sanırım o değil şaka Maka canım çekti ekşi ekşi limonlu felan hemen yapiyosun bana 😂😂
- +1 yıl
Sen şimdi yapiyonmu yapmiyonmu hoca hanim 😂
- +1 yıl
Kircan yani beni bir sarma için öylemi 😂
- +1 yıl
Bir yaprak sarması kirilabilirim hatrilizdami yok 😂
- +1 yıl
Hatrimizdaydi o pardon klavye canın sağolsun öğretmen hanım yapmayabilirsinde işin şakası zatende yapsan bana ne yararı olcak oda var 😂
- +1 yıl
Bir tane benim cussemde adam doymaz soleyim hakarettir o ama şaka Maka canım çekti ekşi olcak böyle 😂 boyum uzun artık sporcuyum pay biç bir tane doyarmiyim
- +1 yıl
Tadımlık musterimiyim kız ben 😂😂😂 yapcaksan bir tencere yap
- +1 yıl
😂 farkındayım ama doymam yemekle aran nasıl güzel yaparmisin her türlü bakım😂
- +1 yıl
Bogamisin sen yemeyi seviyon boğalar çok sever
- +1 yıl
İkizleri unutmam ama sende bogada var yemek dedin severim dedin 😂
- +1 yıl
Ama yemeyi seviyom. dedin boğalar da sever o değil içim acidi otobüste rahat gidiyomusun rahat olmaz pek
- +1 yıl
Koridor nasıl uzancan uykunmu geldi😂
- +1 yıl
Olsun ama zor olur otobüs işi ondan üzüldüm sana 😂 biliyosun binevi aynı bransiz 😂
- +1 yıl
Uçak bileti arasında ne kadar fark vardi
- +1 yıl
Keşke okadar fark oldunda uçak bileti alsaydın en azından ordaydin paranın değeri kalmadı zaten biliyosun
- +1 yıl
Ama böyle yorulursun biliyosun Aybüke sıkıntı otobüs ben otobüsle gitmem. mesela
- +1 yıl
Şimdi ben zaten uyuya kalcam gidince eve ozaman yaz ok bana 😂
- +1 yıl
Tamam sende uyu bakarım ben yazdinda burdanmi yazcan sen
- +1 yıl
O güzel ne yapmış annen 😂
- +1 yıl
Bumu 😂 başka ne var zahmet veren bişey yokmu 😂
- +1 yıl
Takı ne takısı yapıyor annen ☺️
- +1 yıl
Oo cok güzel örnek göster bakım bana yaptığı takıları
u +1 yıl
u +1 yılhttps://hizliresim.com/4xf51id
Bak bakalım beğenecek misin bunları 😂- +1 yıl
Valla helal olsun annene kız valla dantel felan örüyor annen simdikler bilmez eskiden kadınlar öruyormus
- +1 yıl
Olursun kizisin geni geçmiştir sana 😂
- +1 yıl
Sen ne yapiyon bakım 😂
- +1 yıl
Yok sen hangi şeyleri yapiyon el becerisi afiyet olsun menüde ne var bakım 😂
- +1 yıl
Ne gibi mesleğinde peki bakım 😂
- +1 yıl
Bak sen ne yazın güzel yanı 😂
- +1 yıl
Doğru diyosun ne konusunda yazıyorsun bakim
- +1 yıl
Tamam ne konuda yaziyosun normal şekilde ozaman
- +1 yıl
Anladım burayı bayağı sohbete çevirdik 😂
- +1 yıl
Spor dışında yani unutmam kolay kolay biseyi hafızam iyidir resim iyi cizemem ama şiir felan şarkı söylerim 😂 benim resmimi çiz ozaman ne dersin 😂
- +1 yıl
Beni çizmeyi dene bakım nasıl olcak 😂
u +1 yılhttps://hizliresim.com/l2aurwe bak böyle daha çok
u +1 yıl- +1 yıl
Güzel resim beğendim benim resmi dene bir bakım nasıl olcak 😂
- +1 yıl
Yok bandanali olanı cizmen lazım atarım sana ben
- +1 yıl
Bandali fotomu cizersinn ama
- +1 yıl
Benim burdaki eski resmi biliyosun bandanali onu hatirladin
- +1 yıl
İyi istemiyosan zorlayamam
- +1 yıl
Ne siparişi bakım
- +1 yıl
Tamam anneninkini yap zaten ama yapmak istersen birgün benimkiniide yap
- +1 yıl
Anlaştık saol bu arada cizexegin için 😂
- +1 yıl
Eminim kırmazsin sen beni 😂
- +1 yıl
Anlaştık bayağı yorum oldu kız sorunda senlede her konuşmamız yorum rekoru oluyor 😂
- +1 yıl
Doğrudur bidakine. benimm sorumda olur spordayim sana güzel sorular tamam resmimi unutma 😂
- +1 yıl
Tskrler sanada 😂😂
- +1 yıl
Tskrler bu arada ☺️
E tabii bir burukluk oluşmuyor değil fakat evrende her şeyin bir izan ve nizam içinde olduğunu düşünüyorum. Bunları yaşamadıysam henüz zamanı gelmemiş demektir yahut yaşamamam gerekiyormuş şeklinde yorumluyorum. Bu belki de kendimce geliştirdiğim bir savunma veya avutma biçimidir 😄 ama genel anlamda da hayata bakış açım hep bu yönde seyretmiştir.
52 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılhiç bir şey hissetmiyorum beni ilgilendirmezler
20 Yorumla
+1 yılEvlenmiş olmak için evleniyorlar ve bir zaman sonra anlaşamadık diyip boşanıyorlar sonra suçu kendi seçimlerinde değil başkalarında arıyorlar... Sorunun cevabına gelince biraz hayıflanıyorum, benimde içim gidiyor ama kendim gibi sadık, merhametli, cesur, dobra bir kız karşıma çıkmadığı için de kendime şunları söylüyorum en azından sen bir kızın hayallerini yıkmıyorsun evlenmek için evlenmiyorsun... Ne zaman ki kendim gibi sadık, merhametli, cesur, dobra bir kız karşıma çıkarsa kendimi ona teslim ederim
38 Yorumla- +1 yıl
boşanan gördün mü çevrende evlenip? çoğu boşanmıyor
- +1 yıl
Neyi öğrenmek istiyorsun? Sorunun cevabına gelecek olursam çok görüyorum en kötüsü de bir kere aceleyle evlenip toplum tarafından yargılanmamak için aynı evde iki yabancı olanları da gördüm... Beni inciten şey insanların "cinsellik uğruna" yanlış seçimler yapmaları
- +1 yıl
eeee kadın evlenmeden yapamayınca mecbur evlenmek zorunda kalıyor evlenmeden yaşarsa ömür boyu yalniz kalırsın diye korkutuyorlar
- +1 yıl
yanlış kişilerle kısa veya uzun ilişki yaşayıp hem kendinizi hemde karşınızdakini yıpratacağınıza edepli bir yalnızlık iyidir
- +1 yıl
@Alvealev neyi öğrenmek istiyorsun? Kalp güzelliğine bakan erkekler için etken değildir ama sapıklar için etkendir
- +1 yıl
Bahsettiğin sapık olanlar için geçerli, sapık olmayan da var... Sapık olmayanlarda gözlemlediğim kadarıyla kızlarla çok ilgilenmeyen evden işe işten eve hayat sürenler oluyor birde kızlar konusunda kızlar gibi ürkek ve çekingendirler... Kendi adıma benim için dış güzellik %10 civarında %90 kalp güzelliği ve sadakati oluşturuyor
- Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.
+1 yılBanane ya o evlendi çocuk yaptı diye benim de öyle yapmam lazım kimseyi taklit etmiyorum ben böyle iyiyim o mutlu olabilir belki benim kaderime mutsuzluk düşecek onu taklit edicem diye benim öyle evde kalma gibi takıntım yok bu konuda oluruna bırakıyorum evde kalacam korkusu ile evlilik yaparsan asla şansına mutluluk düşmez bu işler nasip işi aceleye gelmez basit bişey değil iyice araşıtıp sorup soruşturcan kendini hazır hissetcen
30 Yorumla
+1 yılYanlış kişiye katlanmak zorunda hissedeceğime yalnızlığımın tadını çıkarırım klişe oldu ama evli olmak çocuk yapmak büyük sorumluluk ister dışarıdan göründüğü gibi değil eşinle anlaşamadıktan sonra kavgalı bir şekilde o çocuğu nasıl sağlıklı yetiştirip hayata hazırlaycaksın ki? Temellerin sağlam atılması gerekiyor kriz dönemleri iyi yönetilemediği zamanlar ilişki çatırdamaya başlıyor her kesin yapabileceği şeyler değil.
22 Yorumla- +1 yıl
Öyleyse evliliğige uzak olmak yalnızlığı seçmek en mantıklısı?
- +1 yıl
@Deepinloves kişiden kişiye göre kim neyi tercih ediyor ona göre değişir
Gizli Üye(36-45)+1 yılAllah herkesi eşiyle çocuğuyla ailesiyle mutlu etsin. Evlilik yuva kurmak büyük sorumluluklar ve ben kendi halinde azıcık aşım kaygısız başım olursa yerim olmazsa şükrederim mantığıyla yaşayan bir adamım. Hanımefendilerin haklı olarak kendilerine ve ileride doğuracakları çocuklarına en iyi imkanları sağlayacak kişiyle evlenmelerine saygı duyuyorum. Evlenip bir hanımefendinin ahını alacağıma bekar kalıp kendi sosyo-ekonomik zorluklarımı kendi başıma yaşarım.
51 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. kaçışı olmayan bir şey. yapmazsan hayatta bir noktadan sonra bunun pişmanlığı oluyor ve bunu tersine çeviremiyorsun. her şey gençlikte güzel. gençliği güzel geçirmek için evlenmek biraz şart diyebilirim.
12 YorumlaHiçbir şey hissetmiyorum. Evlilik kadın için iyi bir şey. Erkeği sömüren bir şey olduğu için acıyorum evlilere. Kacabildigim yere kadar kacacagim
13 Yorumla
+1 yılYani hepsi çok genç yaşta evlendiler. (Lise arkadaşlarım için diyorum. Liseden sonra hemen evlendiler)
Univ arkadaşlarım da öyle çoğu ev kadını. Bekarım en azindan çalıştığım cebime kalıyor. Geçim derdim yok.50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyy basta hic ozenmiyordum. Ben uniye gittim okulumu okudum uni hayatim guzel gecti. Kendimi sosyal alanda gelistrdim yani. Ozguvensiz cahildim. Genel kulturum olustu. Yas 26 yi gecince dusunmeye basladim. Ama ozenmedim hic cunku hayatlarinda onlar benim yasadigim seyleri yasamadi. Evlilik Allah nasip ederse herzaman olur. Ama okul yasitlarinla olmaliydi. 28 yasindayim evlilige adim atiyorum artik. Ha gecmi degil bence gayet iyi. Erken evlenen arkadaslarim bosandi. Degdimi yani atli kovalamiyordu. Ne isiniz vardi evlilikle erkenden.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yıl3 ṣey düṣünüyorum
moralim iyise; anne olsam nasıl olurdum diye düṣünürüm ya da benim çocuğum nasıl olurdu yani bana benzer miydi
moralim bozuksa (genelde 99%); Hiç birey olmicak diye düṣünürüm20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYaşıtım arkadaşımın çocuğu 9 yaşında 😄 sorunlarını falan gördükçe halime şükrediyorum 😄
23 Yorumla- +1 yıl
Ya yanlış seçim olursa? 😂 Hayat bitmez
+1 yılBedava mutluluğu onlar sayesinde yaşıyorum çünkü çocuklarla oyunun ve muzipliğin dibine ben vuruyorumm😃
50 Yorumla
+1 yılHiçbir şey. Doğurmak ya da evlenmek zor değil. Zor olan düzgün bir çocuk yetiştirmek. O çocuk için yeterli misin? Sağlıklı bir aile verebilir misin?
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı. Evliyim ve mutluyum ama bu sorunun cevabı %95 kadınları ilgilendiriyor haset yani çok gördüm
120 Yorumla
+1 yılÇiftlere bağlı biraz. Birbirlerine sadık ise bunlar Allah onların mutluluğunu ömürlük etsin diyorum yok biri birini aldatıyorsa Allah yuvalarını harap etsin.
Bu malûm ekonomik durumların içerisinde evlenecek miyiz o bile belli değil.
10 Yorumla
+1 yılçocuğu olan arkadaşlarım var... ben yeni evliyim açıkçası umurumda değil :)
12 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim
- Aile & Toplum konusunda 660 cevap paylaştı.
+1 yılÜniden bir arkadaşım mezun olduğu gibi evlendi, şimdi boyun kadar çocuğu var 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Maşallah 😂
- Aile & Toplum konusunda 894 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel soru,
Dürüst olmak gerekirse şok oluyorum, ne ara büyüdük de evleniyoruz (benim yasitlarim) ama inan özenmiyorum cünkü benim planim baska onlarinki baska
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYani insanın içinde bir burukluk oluyor illa ki ama yapacak bişey yok. Herkesin nasibi farklıdır. Evlenme yaşı da farklıdır. Herkes ister hayatında sevdiği sevildigi biri olsun ama olmuyorsa da oturup ağlamaya gerek yok bunun için. Ki artık güvenmek de zor zaten insanlara. Hem kendi kafa yapıma göre birini bulmak da zor. Bazen yalnızlık da iyi olabiliyor o yüzden
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çocukluk arkadaşımın şu an 2 çocuğu var.. Evine her gittiğimde bir tuhaf olurdum. Büyük sorumluluk..20 li yaşlarını bir evin içinde 3 çocukla geçiriyor, eşinde hayır olsa yine neyse.. Peki benim muhteşem bir hayatım mı var? yok... Ama yine de kendimi onun yerine koyduğumda bir tuhaf olurum... Yani şu an evli olmadığım için mutluyum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılKendimi çok boş hissediyorum. Hem istiyor, hem istemiyor gibiyim.
50 Yorumla Onların adina mutlu ise mutlu oluyorum, arada kendimi de sorguluyorum, acaba nasıl olurdu diye.
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bazen imreniyorum bazen ben yapamam diyorum… benim kafam bu ara çok karışık içimi rahatlatacak beni ikna edecek biri çıkarsa belki ancak öyle…
30 Yorumla
+1 yılevlilik kişinin kendi isteğidir insanlar isterse evlenebilir istemezlerse evlenmezler
kişisel bir seçimdir
eğer yaşıtımdan birisi evleniyorsa böyle düşünürüm10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu 18-22 arasında evlendi zaten😂 hala o yaşta evlenmelerine sadece üzülüyorum. 30 lu yaşlarına geldiklerinde ki zaten geldiler kriz çıkacak. Ondan sonra sağa sola kedi yavrusu gibi kendi haline salınmış çocuklar görüyoruz. Büyüyüp evlensinler ne hissedicem bunlara üzülmekten baska
00 Yorumla
+1 yılOnların adına seviniyorum.
Kendi adıma ise sıkıntı yok. Evlenmek gibi bir isteğim henüz yok.
Bana o hisleri yaşatacak bir kadın çıkarsa o zaman olabilir. Gerçi çıktı daha önce vs. Ama işte bazı şeyleri zamana bırakamadılar, sabırsız davrandılar, böyleyken öyle oldular falan. Yok yani. 😂00 Yorumla
+1 yılEvlilikten korktuğum için onlara güzel dileklerde bulunup umarım başınız yanmaz diyorum içimden :(
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. Yaşıtlarımın bekar olup benim evli olmayıp çocuk sahibi olmam şoku 😂 ikisini aynı anda yaşıyorum hem bekarım hem çocuklu mükemmel bişey 😂
20 Yorumla
+1 yılEvlenemedigime üzülüyorum bende evlenmek istiyorum. Ama ailemden dolayi olmuyor. Annemin cok sart var
24 Yorumla- +1 yıl
Nedir şartları
- +1 yıl
Namaz kilcak ejejjrjej
- +1 yıl
Çok değerli ve mühim bir şart
Tebrik ederim seni
Ciddi isen elbette bunda - +1 yıl
annenmi evlenecek
Aile & Toplum konusunda 406 cevap paylaştı. Yaşıtlarımın evlenip cocuk sahibi olup onlari evdendirip torun sahibi olduklarını gördüğümde 🤣 iyi ki bekarım diyorum.. Bekar mutlu huzurlu..
20 Yorumla
+1 yılBir şey hissetmiyorum bende onların bebişlerini seviyorum kendim için yaşıyorum yaşıtlarıma özenerek değil
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiçbir şey hissetmiyorum anneme kalirsa kıskanmak felan gerekiyormus insan en azından bi imrenirmis ne bileyim böyle şeyler dusunulurmus iştir aşktir sen neden düşünmmezsin zalim diyo bende diyom ki bi atanayım aşk ya bulurum merak etme 😂
21 Yorumla- +1 yıl
Hahaha Çok tatlış
Tercih meselesi sonuçta. Herkes seçimlerini yaşıyor benim seçimim de bu. O yüzden pek düşünmüyorum bu konu hakkında.
20 Yorumlaİtiraf etmek gerekirse insanın içinde biraz hüzün oluşuyor. Ama yapacak bir şey yok. Hayırlısı...
20 YorumlaBen gec kaldigimi dusunuyorum ama cevrem hayirli kismet en guzeli diyor
17 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılMarifet değil bunlar... biri daha yandı diye düşünüyorum..
40 Yorumla
+1 yılHerkesin öncelik sıralaması farklı olabilir bir şey hissetmiyorum
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğu bırakın torun sahibi olanlar bile var ne zaman görseler hani evlilik yokmu diye soruyorlar
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Şahsen hiç bir şey hissetmiyorum ama yaşlandın diyenler oluyor bunu benden daha çok hissediyor çevrem bbenim âçımdan bir sorun yok
10 Yorumla
+1 yılBir başarı olmadığını düşünüyorum para olunca hepsi oluyor iki sevişip çocuk yapmakta maharet değil bence
10 YorumlaKariyer peşine düşünce bazı şeyleri erteleyerek doğru yapıp yapmadığımı düşünüyorum.
24 Yorumla- +1 yıl
Çok yanlış yaptın Işıl
Şimdiye dek 3 çocuk 5 torun sahibi olmalıydın 😛 - +1 yıl
Sen hiç zahmet etme kız. Ben sana Hakkı Bulut kıvamında yağız bir Anadolu yiğidi gönderirim. Sen konum at bana yeterli 😛😀
+1 yılHiçbir şey hissetmiyorum çünkü evlilik için yaşımın erken olduğunu düşündüğüm için nötrüm.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. Yaşıtlarım değil benden sonra gelen kuşak çok hızlı maşallah😆
20 Yorumla
+1 yılBir bir boşandıklarını görünce evlilikten soğuoruz napcaz
21 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖzenmiyorum ki bişey hissedeyim çocuklara yazık. Akıllı insan pislik dünyaya çocuk getirmez
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de evli oldugum icin sorun yok ama cocugum yok 😂 ve cok mutlu oluyorum ne yalan söyleyim. Onlar cocukla ugrasiyor ben ise rahatim diye 🤣
30 Yorumla
+1 yılEn güzeli lisede sevgili olup çocukluk aşkınla evlenmek ya valla artık yaş geçti birini tanicamda bulcamda oho
14 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı 🤗
- +1 yıl
Aminnnnn
Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı. Bende birgün böyle olacakmıyım diye düsünüyorum. Allah'tan ümit kesilmez.
10 YorumlaAllah analı babalı büyütsün diyorum hiçbir şey hissetmiyorum.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ben mutlu olurum zaten bir kaçı ni tanıyorum çünkü çizim ailede hep erken evlili olur 😅😅
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılKötü hissedeceğimiz bi şey Yok ya normal şeyler bunlar
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl🤷 elimden bir şey gelmiyor nasip deyip bekliyorum
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
m +1 yılYaşıtlarım oplan evlendiriyor ąmk. Neyse mahşere kaldı bizim aşk
10 Yorumla Çokta 'erkeklik organımda' olan bir durum değil açıkçası.
10 Yorumla
+1 yılKardeşimin çocugu var geç kaşdığımı artık evlenmemin gerek olmadığını
10 Yorumlabi kızım olsa çok daha güzel olabilirdi ama kadınlarla uğraşmak çok zor
10 Yorumla
+1 yılValla isteyene versin Allah da yani çocuk zorunlu kölelik neden yapıyorlar diye düşünüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
👍🏼👍🏼👍🏼
Benim cevremden de öyle yapacak bişey yok kısmetimiz kapalı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir şey hissetmiyorum herkesin kendi hayatı herkes istediğini yapabilir
10 Yorumla
+1 yılYanlış zamanda yanlış kişiler tanımış olduğumu düşünüyorum..
10 Yorumla- Devamını Gör (233)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer