• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Yaşıtlarınızın evlenip çocuk sahibi olduğunu görünce neler hissediyorsunuz?

Aybuke6 u
Aybuke6 Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
820
Yapay Zekaya Sor

Sorum bekar arkadaşlara 🤭🤭

Yaşıtlarınızın evlenip çocuk sahibi olduğunu görünce neler hissediyorsunuz?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
29 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok mutlu oluyorum. İyi haberler güzel haberlere ihtiyacımız var. Herkes mutlu olsun yuvası huzuru aşkı daim olsun.

    Genelde seni bilen kişiler zaten içini karakterini biliyor ve mutlulukla mutlu, mutsuzlukla mutsuz olacağını biliyor.

    Öyle olunca mutluluğunu paylaşıyor insan. çocuk pozitifin kendisi… arkadaşın baba oluyor o da güzel tatlı bir durum. Neşe veriyor insana.


    Evlilik ve çocuk olayı ama hedef değildir, doğal bir sonuçtur.

    Birine gerçekten değer verirsin. Hayatını acıyacak kendinden vazgeçecek kadar. (Baba olmak ta sonra bunu gerektiriyor zaten.)

    O değer verdiğin kişiyi her an yanında ister onunla her anlamda hayatını birleştirmek için bir yuva kurarsın. O aşk sevgi sevda artık ismi neyse. O sonra bir insan olarak vücud bulur, aşkın ispatı veya insan olmuş hali olarak.

    İnsanlarda Aşk kazandı diye sevinir.

    iş yerinde toksik bir polan çocuk var, ve karakteri bozuk çalışma ortamını bozan idare edilmesi gereken bir tip. Benim yanıma verdiler işten atılmasını düşünmüş patron. Benden rapor istedi. Ben de bu arada rahatsızım adamdan ama çok umursamam boş işleri alfayım.

    Patrona dedim ki: Bu çocuk dediğiniz gibi bir de olsa, sonuçta ailesi için yapıyor, yanlış yapıyor , zannediyor ki canım canım hareketler işine yarıcak ama niye yapıyor 2 bebesi için!

    Açıkcası ben kovulmasında pay almak istemedim. Ama bu fikir gerçek, yuvasını kurup ailesine sahip çıkan insan toksik bile olsa bende pozitif bir etki de bırakıyor.

    7
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • verwindung
    verwindung Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evlenip çocuk doğurmak maharet mi ki böyle bir şeyi gördüğümde üzerinde durayım ve düşüneyim, hayatın salt taraflarında ne sürü içgüdüsü ne de insan zayıflığı bulunmaz, işte bu yüzden onlardan olan bir şeyi asla ciddiye alamam ya da üzerine kafa yoramam demek olacaktır.

    0
    0 Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bişey hissetmiyorum bu bizim istegimiz sonuçta doğrumu

    1
    126 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Tabi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sen bunu kafana takiyomusun peki

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hayır ama ilerde nasıl düşünürüm emin değilim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen sanırım evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyosun doğru hakkin

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yo istemiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bu zamana çocuk getirmek mantıksız

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bana da öyle geliyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hayatın nasıl gidiyor uyumamissin

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yoldayım çünkü. Sende gececisin😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kahve içiyorum uykumu mahvediyor 😂 icmiyim diyorum gene içiyorum soğuk kahve nerden alistiysam 😂 ne yolu nereye gidiyosun

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah kötü zamanlama😂 benim de uykumu kaçırır kahve 😂
      Ailemin yanına gidiyorum Kocaeline😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oo neyle gidiyosun sevindim kaç günlüğüne

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Otobüsle. 2 hafta işte 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevindim şu an otobustesin ozaman ama otobüs yorucu olur 😂 memlkete ayak bastın en sonunda

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aynen. Henüz basamasam da 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Basarsan Allah'ın izniyle birde ordan evlendirirler seni 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kendim bulmayı tercih ederim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu lafıni sevdim o dediğimi zaten kinayeli dedimi anladın sen 😂 annene ne söyledin ne hazırlıyorlar sana

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aynen 😂 Bir şey hazırlamıyor, o dönemi geçtik 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun sevdiğin bişey hazırlar annen görürsün gidince 😂 evlat her yaşta evlattir

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah doğru bir şey istersem yapar sağ olsun 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi yaptır istediğini ilk defa geliyosun sende bana yap olmadı bu 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İlk değil ki kasımda da gitmiştim 😂
      Sen ne seversinn

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben etcilim spor yaptım için et türü beslendim için ama yaprak sarması severim biliyomusun güzel yapmayı

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Biliyorum tabiki 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yap bana valla gözümde ucarsin 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah baya zahmetli iş 😂🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim için yaparsın doğrumu ☺️

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hayır 😐

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla darıldım yapmazmisin 😑

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yapmam 🙈

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yapcan şansın yok söz veriyon yapmiyon nasıl olcak o 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ne zaman söz verdim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak ilk dedime zahmetli dedin yapcan sanırım o değil şaka Maka canım çekti ekşi ekşi limonlu felan hemen yapiyosun bana 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah yorum da mı yapmayalım ya😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen şimdi yapiyonmu yapmiyonmu hoca hanim 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yapmıyorum dedim zaten 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kircan yani beni bir sarma için öylemi 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      E kırılma sende 🤭😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bir yaprak sarması kirilabilirim hatrilizdami yok 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hatrimizdaydi o pardon klavye canın sağolsun öğretmen hanım yapmayabilirsinde işin şakası zatende yapsan bana ne yararı olcak oda var 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bir tane yapsam yeter mi😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bir tane benim cussemde adam doymaz soleyim hakarettir o ama şaka Maka canım çekti ekşi olcak böyle 😂 boyum uzun artık sporcuyum pay biç bir tane doyarmiyim

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah tadımlık 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tadımlık musterimiyim kız ben 😂😂😂 yapcaksan bir tencere yap

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Takılmaya da gelmiyor ya 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 farkındayım ama doymam yemekle aran nasıl güzel yaparmisin her türlü bakım😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yaparım işte evde yemekleri genelde ben yapıyorum o yüzden öyle dedim 😂😂 ama yemeyi daha çok severim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bogamisin sen yemeyi seviyon boğalar çok sever

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aa hemen unutmuş 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İkizleri unutmam ama sende bogada var yemek dedin severim dedin 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yo boğa çıkmıyor hiçbir yerde😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama yemeyi seviyom. dedin boğalar da sever o değil içim acidi otobüste rahat gidiyomusun rahat olmaz pek

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Boğa olmayanlardan da sevenler oluyor demek ki😂 Yok ya koridora uzanıp uyuyasim geliyor 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Koridor nasıl uzancan uykunmu geldi😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet, şakasına diyorum 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun ama zor olur otobüs işi ondan üzüldüm sana 😂 biliyosun binevi aynı bransiz 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bilerek aldım ya ama pişman oldum 🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Uçak bileti arasında ne kadar fark vardi

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çok yoktu ya 350 500 falan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Keşke okadar fark oldunda uçak bileti alsaydın en azından ordaydin paranın değeri kalmadı zaten biliyosun

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ya öyle ama yolculuğu seviyorum, birde uyuyunca çabuk geçiyor normalde. Geçen akadaşlarım uçak bileti aldı. Son anda iptal oldu falan. Onda da uğraşcam İstanbul'da inip tekrar kocaeline gelcem falan ama yazın denemek istiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama böyle yorulursun biliyosun Aybüke sıkıntı otobüs ben otobüsle gitmem. mesela

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evde iki saat uyusam kendime gelirim 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şimdi ben zaten uyuya kalcam gidince eve ozaman yaz ok bana 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Tamam iyi uykular 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam sende uyu bakarım ben yazdinda burdanmi yazcan sen

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Olur 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evdeyim ben 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O güzel ne yapmış annen 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kahvaltı hazırlamış 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bumu 😂 başka ne var zahmet veren bişey yokmu 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah yeterli şimdilik 😂 annem bana bol bol takı yapıyor bu arada. Yemekten çok daha zahmetli🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Takı ne takısı yapıyor annen ☺️

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kolye küpe fular. İğne oyasıyla yapıyor 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oo cok güzel örnek göster bakım bana yaptığı takıları

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/lwrws2o

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/4xf51id

      Bak bakalım beğenecek misin bunları 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla helal olsun annene kız valla dantel felan örüyor annen simdikler bilmez eskiden kadınlar öruyormus

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Sağ ol. Evet çok beceriklidir kendisi. Onun kadar becerikli biri olmak isterdim🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olursun kizisin geni geçmiştir sana 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kesin geçmiştir. Zaten çok benziyoruz 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen ne yapiyon bakım 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İyi yemek yaptım sen😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok sen hangi şeyleri yapiyon el becerisi afiyet olsun menüde ne var bakım 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bilmem o konuda pek becerikli değilim sanırım. Ama mesleğimle ilgili var tabi 🤭
      Teşekkür ederim. Mercimek çorbası, taze fasulye pilav 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi mesleğinde peki bakım 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kesme biçme işleri işte. Birde özenince çok güzel yazıyorum. Bunlar da yetenek bence 😂😂🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen ne yazın güzel yanı 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Herkes beceremez güzel yazı yazmayı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ne konusunda yazıyorsun bakim

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Konu olarak değil yazı güzelliği olarak söyledim 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam ne konuda yaziyosun normal şekilde ozaman

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Özel bir konu yok 🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım burayı bayağı sohbete çevirdik 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aynen 😂 Aa bu arada resim konusunda da yeteneğim var biraz. İyi ya öyle beceriksiz biri değilmişim 😂😂
      Senin var mı böyle spor dışında 🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Spor dışında yani unutmam kolay kolay biseyi hafızam iyidir resim iyi cizemem ama şiir felan şarkı söylerim 😂 benim resmimi çiz ozaman ne dersin 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Benim hafızam da iyidir😂 Haha o kadar çok değil de daha çok manzara, nesne çizmeyi severim. Ama hayalden çok bakarak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Beni çizmeyi dene bakım nasıl olcak 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kötü olur😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/l2aurwe bak böyle daha çok

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/4baec9v

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel resim beğendim benim resmi dene bir bakım nasıl olcak 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Profildekini mi😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok bandanali olanı cizmen lazım atarım sana ben

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yüz konusunda iyi değilim😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bandali fotomu cizersinn ama

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Manzara detaylı 🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim burdaki eski resmi biliyosun bandanali onu hatirladin

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çizmek istemiyorum🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi istemiyosan zorlayamam

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Başka siparişlerim var önce 🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne siparişi bakım

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Annem mavili yeşilli manzara resmi istiyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam anneninkini yap zaten ama yapmak istersen birgün benimkiniide yap

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Tamam bakalım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık saol bu arada cizexegin için 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah o kadar eminsin 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eminim kırmazsin sen beni 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hadi bakalım 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık bayağı yorum oldu kız sorunda senlede her konuşmamız yorum rekoru oluyor 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aynen ama en çok burada oldu 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğrudur bidakine. benimm sorumda olur spordayim sana güzel sorular tamam resmimi unutma 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Olabilir, kolay gelsin 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler sanada 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler bu arada ☺️

      Yorumla
  • dilhun328
    dilhun328 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    E tabii bir burukluk oluşmuyor değil fakat evrende her şeyin bir izan ve nizam içinde olduğunu düşünüyorum. Bunları yaşamadıysam henüz zamanı gelmemiş demektir yahut yaşamamam gerekiyormuş şeklinde yorumluyorum. Bu belki de kendimce geliştirdiğim bir savunma veya avutma biçimidir 😄 ama genel anlamda da hayata bakış açım hep bu yönde seyretmiştir.

    5
    2 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Harika cevap 🤗

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ☺️

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

138

Cevap

155

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    hiç bir şey hissetmiyorum beni ilgilendirmezler

    2
    0 Yorumla
  • Soylu_Orgun
    Soylu_Orgun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmiş olmak için evleniyorlar ve bir zaman sonra anlaşamadık diyip boşanıyorlar sonra suçu kendi seçimlerinde değil başkalarında arıyorlar... Sorunun cevabına gelince biraz hayıflanıyorum, benimde içim gidiyor ama kendim gibi sadık, merhametli, cesur, dobra bir kız karşıma çıkmadığı için de kendime şunları söylüyorum en azından sen bir kızın hayallerini yıkmıyorsun evlenmek için evlenmiyorsun... Ne zaman ki kendim gibi sadık, merhametli, cesur, dobra bir kız karşıma çıkarsa kendimi ona teslim ederim

    3
    8 Yorumla
    • justlookin5
      justlookin5
      +1 yıl

      boşanan gördün mü çevrende evlenip? çoğu boşanmıyor

      Yorumla
    • Soylu_Orgun
      Soylu_Orgun
      +1 yıl

      Neyi öğrenmek istiyorsun? Sorunun cevabına gelecek olursam çok görüyorum en kötüsü de bir kere aceleyle evlenip toplum tarafından yargılanmamak için aynı evde iki yabancı olanları da gördüm... Beni inciten şey insanların "cinsellik uğruna" yanlış seçimler yapmaları

      Yorumla
    • justlookin5
      justlookin5
      +1 yıl

      eeee kadın evlenmeden yapamayınca mecbur evlenmek zorunda kalıyor evlenmeden yaşarsa ömür boyu yalniz kalırsın diye korkutuyorlar

      Yorumla
    • Soylu_Orgun
      Soylu_Orgun
      +1 yıl

      yanlış kişilerle kısa veya uzun ilişki yaşayıp hem kendinizi hemde karşınızdakini yıpratacağınıza edepli bir yalnızlık iyidir

      Yorumla
    • Alvealev
      Alvealev
      +1 yıl

      Bende saydığın bütün ozellikler var ama 85 kiloyum aslında güzelim kilo sence erkekler ickn etkenmi

      Yorumla
    • Soylu_Orgun
      Soylu_Orgun
      +1 yıl

      @Alvealev neyi öğrenmek istiyorsun? Kalp güzelliğine bakan erkekler için etken değildir ama sapıklar için etkendir

      Yorumla
    • Alvealev
      Alvealev
      +1 yıl

      Erkekler dış görünüşe bakiyor

      Yorumla
    • Soylu_Orgun
      Soylu_Orgun
      +1 yıl

      Bahsettiğin sapık olanlar için geçerli, sapık olmayan da var... Sapık olmayanlarda gözlemlediğim kadarıyla kızlarla çok ilgilenmeyen evden işe işten eve hayat sürenler oluyor birde kızlar konusunda kızlar gibi ürkek ve çekingendirler... Kendi adıma benim için dış güzellik %10 civarında %90 kalp güzelliği ve sadakati oluşturuyor

      Yorumla
  • 3_FourLeafClover_2
    3_FourLeafClover_2 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.

    Banane ya o evlendi çocuk yaptı diye benim de öyle yapmam lazım kimseyi taklit etmiyorum ben böyle iyiyim o mutlu olabilir belki benim kaderime mutsuzluk düşecek onu taklit edicem diye benim öyle evde kalma gibi takıntım yok bu konuda oluruna bırakıyorum evde kalacam korkusu ile evlilik yaparsan asla şansına mutluluk düşmez bu işler nasip işi aceleye gelmez basit bişey değil iyice araşıtıp sorup soruşturcan kendini hazır hissetcen

    3
    0 Yorumla
  • B0zkurt3437
    B0zkurt3437 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanlış kişiye katlanmak zorunda hissedeceğime yalnızlığımın tadını çıkarırım klişe oldu ama evli olmak çocuk yapmak büyük sorumluluk ister dışarıdan göründüğü gibi değil eşinle anlaşamadıktan sonra kavgalı bir şekilde o çocuğu nasıl sağlıklı yetiştirip hayata hazırlaycaksın ki? Temellerin sağlam atılması gerekiyor kriz dönemleri iyi yönetilemediği zamanlar ilişki çatırdamaya başlıyor her kesin yapabileceği şeyler değil.

    2
    2 Yorumla
    • Deepinloves
      Deepinloves
      +1 yıl

      Öyleyse evliliğige uzak olmak yalnızlığı seçmek en mantıklısı?

      Yorumla
    • B0zkurt3437
      B0zkurt3437
      +1 yıl

      @Deepinloves kişiden kişiye göre kim neyi tercih ediyor ona göre değişir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Allah herkesi eşiyle çocuğuyla ailesiyle mutlu etsin. Evlilik yuva kurmak büyük sorumluluklar ve ben kendi halinde azıcık aşım kaygısız başım olursa yerim olmazsa şükrederim mantığıyla yaşayan bir adamım. Hanımefendilerin haklı olarak kendilerine ve ileride doğuracakları çocuklarına en iyi imkanları sağlayacak kişiyle evlenmelerine saygı duyuyorum. Evlenip bir hanımefendinin ahını alacağıma bekar kalıp kendi sosyo-ekonomik zorluklarımı kendi başıma yaşarım.

    5
    1 Yorumla
    • тαмαяιѕк
      тαмαяιѕк
      +1 yıl

      👏👏

      Yorumla
  • BryanHawk
    BryanHawk Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    kaçışı olmayan bir şey. yapmazsan hayatta bir noktadan sonra bunun pişmanlığı oluyor ve bunu tersine çeviremiyorsun. her şey gençlikte güzel. gençliği güzel geçirmek için evlenmek biraz şart diyebilirim.

    1
    2 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bilmiyorum doğru kişi olmadan da, bomboş bir şey

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      öyle ama bunlar vakit alıyor.. denemek gerekiyor doğru kişiyi bulana kadar.

      Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Hiçbir şey hissetmiyorum. Evlilik kadın için iyi bir şey. Erkeği sömüren bir şey olduğu için acıyorum evlilere. Kacabildigim yere kadar kacacagim

    1
    3 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yanlış evlilik sonuçları

      Yorumla
    • emre505
      emre505
      +1 yıl

      Kadınlar evlilikten soğutuyor açıkçası. Kadınlar kendine çok anlam yüklüyorlar. Erkeği tamamen kolelestiren bir düzen var maalesef.

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Her kadın aynı değildir. Seven insan karşısındakini de düşünür, ayrı olmak istemez diye düşünüyorum

      Yorumla
  • sessiztospa
    sessiztospa Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 84%
    +1 yıl

    Yani hepsi çok genç yaşta evlendiler. (Lise arkadaşlarım için diyorum. Liseden sonra hemen evlendiler)
    Univ arkadaşlarım da öyle çoğu ev kadını. Bekarım en azindan çalıştığım cebime kalıyor. Geçim derdim yok.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İyy basta hic ozenmiyordum. Ben uniye gittim okulumu okudum uni hayatim guzel gecti. Kendimi sosyal alanda gelistrdim yani. Ozguvensiz cahildim. Genel kulturum olustu. Yas 26 yi gecince dusunmeye basladim. Ama ozenmedim hic cunku hayatlarinda onlar benim yasadigim seyleri yasamadi. Evlilik Allah nasip ederse herzaman olur. Ama okul yasitlarinla olmaliydi. 28 yasindayim evlilige adim atiyorum artik. Ha gecmi degil bence gayet iyi. Erken evlenen arkadaslarim bosandi. Degdimi yani atli kovalamiyordu. Ne isiniz vardi evlilikle erkenden.

    0
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.

    3 ṣey düṣünüyorum
    moralim iyise; anne olsam nasıl olurdum diye düṣünürüm ya da benim çocuğum nasıl olurdu yani bana benzer miydi
    moralim bozuksa (genelde 99%); Hiç birey olmicak diye düṣünürüm

    2
    0 Yorumla
  • Slalombebeğim
    Slalombebeğim Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Yaşıtım arkadaşımın çocuğu 9 yaşında 😄 sorunlarını falan gördükçe halime şükrediyorum 😄

    2
    3 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Doğru seçim önemli 😂

      Yorumla
    • Slalombebeğim
      Slalombebeğim
      +1 yıl

      Ya yanlış seçim olursa? 😂 Hayat bitmez

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aynen büyük sıkıntı

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Bedava mutluluğu onlar sayesinde yaşıyorum çünkü çocuklarla oyunun ve muzipliğin dibine ben vuruyorumm😃

    5
    0 Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Hiçbir şey. Doğurmak ya da evlenmek zor değil. Zor olan düzgün bir çocuk yetiştirmek. O çocuk için yeterli misin? Sağlıklı bir aile verebilir misin?

    3
    0 Yorumla
  • Asirrss
    Asirrss Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 81%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.

    Evliyim ve mutluyum ama bu sorunun cevabı %95 kadınları ilgilendiriyor haset yani çok gördüm

    1
    20 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Maşallah daim olsun. maalesef var öyle bir şeyler

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Cümlemizin evet hemde fzlasıya var çok yakışıksız bir durum

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ben sevgilim varken çevremde evlenenleri görünce haset ediyordum. Kötü bir şey olduğunu da biliyordum ama elimde değildi. Ayrılınca geçti 😂

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Yaşla alakalı evde kalmada büyük neden🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evde kalma tabirini sevmiyorum. Amacım sadece evlilik olsa çoktan evlenirdim

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Size göre evet genelde bu ama

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evlenip mutsuz olan çok insan var. Riskli bir iş

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Evlilik tabiki risk ama doğru kişiyi bulursan ama buda kavun değil ki koklayıp anlayasın en önemlisi şu saygı ve hoşgörü sonrası sorunsuz evlilik diğerleri hallolacak şeyler

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Doğru kişiyi bulmak mesele zaten 😊

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Bulunur da saygı sevgi önemli

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Saygı olmazsa doğru kişi bile olsa nafile

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İşte hepsi bir bütün

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Sorun sadece evlilik değil kişi öncelikle kendi elimdekilerle yetinmelidir benim olan benim için her zaman değerlidir evlilikte böyle bişey nasip kısmet oldumu olmalı harici hüsran kıskanmak değilde böyle iç çekme daha mantıklı bence

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Haklısın. Önce kişinin karakteri oturacak, kendini bilecek ondan sonra evlilik düşüncesi olacak. Gerisi nasip kısmet

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Yoo karaktersizler evlenmeyecek mi

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evlenmesinler

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      İki çıplak bir hamama yakılır derler oda kendine öyle birini bulsun

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İyi bulsun bakalım

      Yorumla
    • Asirrss
      Asirrss
      +1 yıl

      Teşkr efendim iyi geceler

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Iyi geceler

      Yorumla
  • İddialibirisim
    İddialibirisim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çiftlere bağlı biraz. Birbirlerine sadık ise bunlar Allah onların mutluluğunu ömürlük etsin diyorum yok biri birini aldatıyorsa Allah yuvalarını harap etsin.

    Bu malûm ekonomik durumların içerisinde evlenecek miyiz o bile belli değil.

    1
    0 Yorumla
  • yeniarkadaşın
    yeniarkadaşın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    çocuğu olan arkadaşlarım var... ben yeni evliyim açıkçası umurumda değil :)

    1
    2 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Mutluluklar dilerim 🤗

      Yorumla
    • yeniarkadaşın
      yeniarkadaşın
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
  • mi_lightning
    mi_lightning Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 660 cevap paylaştı.

    Üniden bir arkadaşım mezun olduğu gibi evlendi, şimdi boyun kadar çocuğu var 😂

    1
    2 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çocukluk arkadaşımın 3 tane çocuğu var😂😂😂

      Yorumla
    • mi_lightning
      mi_lightning
      +1 yıl

      Maşallah 😂

      Yorumla
  • Dertliymxm
    Dertliymxm Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 894 cevap paylaştı.

    Güzel soru,

    Dürüst olmak gerekirse şok oluyorum, ne ara büyüdük de evleniyoruz (benim yasitlarim) ama inan özenmiyorum cünkü benim planim baska onlarinki baska

    2
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Yani insanın içinde bir burukluk oluyor illa ki ama yapacak bişey yok. Herkesin nasibi farklıdır. Evlenme yaşı da farklıdır. Herkes ister hayatında sevdiği sevildigi biri olsun ama olmuyorsa da oturup ağlamaya gerek yok bunun için. Ki artık güvenmek de zor zaten insanlara. Hem kendi kafa yapıma göre birini bulmak da zor. Bazen yalnızlık da iyi olabiliyor o yüzden

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çocukluk arkadaşımın şu an 2 çocuğu var.. Evine her gittiğimde bir tuhaf olurdum. Büyük sorumluluk..20 li yaşlarını bir evin içinde 3 çocukla geçiriyor, eşinde hayır olsa yine neyse.. Peki benim muhteşem bir hayatım mı var? yok... Ama yine de kendimi onun yerine koyduğumda bir tuhaf olurum... Yani şu an evli olmadığım için mutluyum

    1
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.

    Kendimi çok boş hissediyorum. Hem istiyor, hem istemiyor gibiyim.

    5
    0 Yorumla
  • enolmayan
    enolmayan Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Onların adina mutlu ise mutlu oluyorum, arada kendimi de sorguluyorum, acaba nasıl olurdu diye.

    3
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bazen imreniyorum bazen ben yapamam diyorum… benim kafam bu ara çok karışık içimi rahatlatacak beni ikna edecek biri çıkarsa belki ancak öyle…

    3
    0 Yorumla
  • lightOfMind
    lightOfMind Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    evlilik kişinin kendi isteğidir insanlar isterse evlenebilir istemezlerse evlenmezler
    kişisel bir seçimdir
    eğer yaşıtımdan birisi evleniyorsa böyle düşünürüm

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Çoğu 18-22 arasında evlendi zaten😂 hala o yaşta evlenmelerine sadece üzülüyorum. 30 lu yaşlarına geldiklerinde ki zaten geldiler kriz çıkacak. Ondan sonra sağa sola kedi yavrusu gibi kendi haline salınmış çocuklar görüyoruz. Büyüyüp evlensinler ne hissedicem bunlara üzülmekten baska

    0
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Onların adına seviniyorum.
    Kendi adıma ise sıkıntı yok. Evlenmek gibi bir isteğim henüz yok.
    Bana o hisleri yaşatacak bir kadın çıkarsa o zaman olabilir. Gerçi çıktı daha önce vs. Ama işte bazı şeyleri zamana bırakamadılar, sabırsız davrandılar, böyleyken öyle oldular falan. Yok yani. 😂

    0
    0 Yorumla
  • anlakendini
    anlakendini Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlilikten korktuğum için onlara güzel dileklerde bulunup umarım başınız yanmaz diyorum içimden :(

    4
    0 Yorumla
  • _Daphnee_
    _Daphnee_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı.

    Yaşıtlarımın bekar olup benim evli olmayıp çocuk sahibi olmam şoku 😂 ikisini aynı anda yaşıyorum hem bekarım hem çocuklu mükemmel bişey 😂

    2
    0 Yorumla
  • Mervei3535
    Mervei3535 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Evlenemedigime üzülüyorum bende evlenmek istiyorum. Ama ailemden dolayi olmuyor. Annemin cok sart var

    2
    4 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Nedir şartları

      Yorumla
    • Mervei3535
      Mervei3535
      +1 yıl

      Namaz kilcak ejejjrjej

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Çok değerli ve mühim bir şart
      Tebrik ederim seni
      Ciddi isen elbette bunda

      Yorumla
    • Executive06
      Executive06
      +1 yıl

      annenmi evlenecek

      Yorumla
  • eftelya80
    eftelya80 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 80%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 406 cevap paylaştı.

    Yaşıtlarımın evlenip cocuk sahibi olup onlari evdendirip torun sahibi olduklarını gördüğümde 🤣 iyi ki bekarım diyorum.. Bekar mutlu huzurlu..

    2
    0 Yorumla
  • Unicornlugökkuşağı
    Unicornlugökkuşağı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir şey hissetmiyorum bende onların bebişlerini seviyorum kendim için yaşıyorum yaşıtlarıma özenerek değil

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hiçbir şey hissetmiyorum anneme kalirsa kıskanmak felan gerekiyormus insan en azından bi imrenirmis ne bileyim böyle şeyler dusunulurmus iştir aşktir sen neden düşünmmezsin zalim diyo bende diyom ki bi atanayım aşk ya bulurum merak etme 😂

    2
    1 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Hahaha Çok tatlış

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Tercih meselesi sonuçta. Herkes seçimlerini yaşıyor benim seçimim de bu. O yüzden pek düşünmüyorum bu konu hakkında.

    2
    0 Yorumla
  • Traianus
    Traianus Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İtiraf etmek gerekirse insanın içinde biraz hüzün oluşuyor. Ama yapacak bir şey yok. Hayırlısı...

    2
    0 Yorumla
  • canocan96
    canocan96 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben gec kaldigimi dusunuyorum ama cevrem hayirli kismet en guzeli diyor

    1
    7 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Doğru diyorlar

      Yorumla
    • canocan96
      canocan96
      +1 yıl

      Şu an gec kalindi ama

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Niye ki 27 geç değil bence

      Yorumla
    • canocan96
      canocan96
      +1 yıl

      Bana gore gec ama

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      O zaman hayırlı kısmetler diliyorum

      Yorumla
    • canocan96
      canocan96
      +1 yıl

      Gelenin istegi cok ne yapalim aybuke hanim

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Doğrudur 😐

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Marifet değil bunlar... biri daha yandı diye düşünüyorum..

    4
    0 Yorumla
  • merkürkedisi0
    merkürkedisi0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Herkesin öncelik sıralaması farklı olabilir bir şey hissetmiyorum

    3
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Çocuğu bırakın torun sahibi olanlar bile var ne zaman görseler hani evlilik yokmu diye soruyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Şahsen hiç bir şey hissetmiyorum ama yaşlandın diyenler oluyor bunu benden daha çok hissediyor çevrem bbenim âçımdan bir sorun yok

    1
    0 Yorumla
  • Bendenedim
    Bendenedim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir başarı olmadığını düşünüyorum para olunca hepsi oluyor iki sevişip çocuk yapmakta maharet değil bence

    1
    0 Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Kariyer peşine düşünce bazı şeyleri erteleyerek doğru yapıp yapmadığımı düşünüyorum.

    2
    4 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Çok yanlış yaptın Işıl
      Şimdiye dek 3 çocuk 5 torun sahibi olmalıydın 😛

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      @SeyyahÖküz1 ben hemen bir koca bulup cocuk yapma çalışmalarina başlım 🤣🤣

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Sen hiç zahmet etme kız. Ben sana Hakkı Bulut kıvamında yağız bir Anadolu yiğidi gönderirim. Sen konum at bana yeterli 😛😀

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      @SeyyahÖküz1 ahahahaha

      Yorumla
  • HeartLovee
    HeartLovee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 87%
    +1 yıl

    Hiçbir şey hissetmiyorum çünkü evlilik için yaşımın erken olduğunu düşündüğüm için nötrüm.

    2
    0 Yorumla
  • Nesliççe
    Nesliççe Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı.

    Yaşıtlarım değil benden sonra gelen kuşak çok hızlı maşallah😆

    2
    0 Yorumla
  • TarantulaTuçiş
    TarantulaTuçiş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir bir boşandıklarını görünce evlilikten soğuoruz napcaz

    2
    1 Yorumla
    • conquer
      conquer
      +1 yıl

      Boşanan çiftler yüzde kaçı oluşturuyor acaba?

      Yorumla
  • Feyzairmakgul20
    Feyzairmakgul20 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Özenmiyorum ki bişey hissedeyim çocuklara yazık. Akıllı insan pislik dünyaya çocuk getirmez

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben de evli oldugum icin sorun yok ama cocugum yok 😂 ve cok mutlu oluyorum ne yalan söyleyim. Onlar cocukla ugrasiyor ben ise rahatim diye 🤣

    3
    0 Yorumla
  • Girlgrolgrül
    Girlgrolgrül Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    En güzeli lisede sevgili olup çocukluk aşkınla evlenmek ya valla artık yaş geçti birini tanicamda bulcamda oho

    1
    4 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Daha 23 yaşındasın, sakin🤗

      Yorumla
    • Girlgrolgrül
      Girlgrolgrül
      +1 yıl

      Hayırlısı 🤗

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Amin 🤗

      Yorumla
    • Girlgrolgrül
      Girlgrolgrül
      +1 yıl

      Aminnnnn

      Yorumla
  • Ceyhunn26
    Ceyhunn26 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.

    Bende birgün böyle olacakmıyım diye düsünüyorum. Allah'tan ümit kesilmez.

    1
    0 Yorumla
  • Fresh_Air
    Fresh_Air Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 92%
    +1 yıl

    Allah analı babalı büyütsün diyorum hiçbir şey hissetmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Ben mutlu olurum zaten bir kaçı ni tanıyorum çünkü çizim ailede hep erken evlili olur 😅😅

    1
    0 Yorumla
  • karpuzlusekerrr
    karpuzlusekerrr Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı.

    Kötü hissedeceğimiz bi şey Yok ya normal şeyler bunlar

    1
    0 Yorumla
  • Kirginimcokk0
    Kirginimcokk0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    🤷 elimden bir şey gelmiyor nasip deyip bekliyorum

    1
    0 Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Yaşıtlarım oplan evlendiriyor ąmk. Neyse mahşere kaldı bizim aşk

    1
    0 Yorumla
  • osaka_exe
    osaka_exe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Çokta 'erkeklik organımda' olan bir durum değil açıkçası.

    1
    0 Yorumla
  • YeniBiriİst
    YeniBiriİst Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kardeşimin çocugu var geç kaşdığımı artık evlenmemin gerek olmadığını

    1
    0 Yorumla
  • di00ib
    di00ib Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl

    bi kızım olsa çok daha güzel olabilirdi ama kadınlarla uğraşmak çok zor

    1
    0 Yorumla
  • kurbaasever
    kurbaasever Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 76%
    +1 yıl

    Valla isteyene versin Allah da yani çocuk zorunlu kölelik neden yapıyorlar diye düşünüyorum

    1
    1 Yorumla
    • pirpirella000
      pirpirella000
      +1 yıl

      👍🏼👍🏼👍🏼

      Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Benim cevremden de öyle yapacak bişey yok kısmetimiz kapalı

    1
    0 Yorumla
  • Both_Angel_and_Devil
    Both_Angel_and_Devil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 553 cevap paylaştı.

    Hiçbir şey hissetmiyorum herkesin kendi hayatı herkes istediğini yapabilir

    1
    0 Yorumla
  • haklısıınvolkan
    haklısıınvolkan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanlış zamanda yanlış kişiler tanımış olduğumu düşünüyorum..

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (233)
Devamını Gör(278)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yaşıtlarınızın evlenip çocuk sahibi olduğunu görünce neler hissediyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevdiğiniz insanın bir başkasıyla evlenip çocuk yapması, bir aile kurması nasıl hissettiriyor? 5 cevap verildi
Evlenmeden çocuk sahibi olma hakkında ne düşünüyorsunuz? 63 cevap verildi
Bütün arkadaşlarım evlendi ve çocuk sahibi oldular. Siz bu durumda ne hissedersiniz? 65 cevap verildi
Evlenmek ve çocuk sahibi olmak hakkında ne düşünüyorsunuz? 60 cevap verildi
Evlendiniz, eşinizin kısır olduğunu öğrendiniz! Çocuk sahibi olamayacağınızı öğrendikten sonra... 70 cevap verildi
Evlenmeden önce çocuk sahibi olmayı nasıl karşılarsınız? 101 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨