Ortaokuldan beri zorbalık görüyorum ne yapmam lazım?

Ben ortaokuldan beri zorbalık görüyorum liseye geçtiğimde hala zorbalamaya devam ettiler lisenin 2. Döneminde okul değiştirdim fakat bu yeni okulumda okulun zorba kızı benim eski okulumda ki zorbalarımla arkadaşmış bunu herkes duyunca üstüme daha fazla yüklenmeye başladılar sizce ne yapmam lazım

Ortaokuldan beri zorbalık görüyorum ne yapmam lazım?
Cevapla