21 yasimdayim kapaliydim acildim namazlarimi bıraktım sürekli başıma birşeyler gelmesi detaya bakın anlarsiniz?

Şimdi ben namazimi cok kilardim kapaliydim sürekli dua ediyorum acildim ama dualarimi eksik etmiyorum namazlarimi kilamiyorum eskiden bir şey olsa bile hemen yani geçerdi şimdi başıma sürekli birşeyler geliyor ondan ötürü mü diye çok düşünüyorum Allaha ben çok dua ediyorum hayırlısı için cevremden dolayi acilmistim sürekli insanlarin bu dışlama tavırları beni çekindirdi icimde ukte var kapanmak istiyorum sizce neden böyle oldu ben nereye sorabilirim bilmiyorum gercekten bilen muslumanlara soruyorum bana yardım edermisiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Sorudaki bağı kopariyorum cidden kalbiniz kararmiş resmen sizin doğru cevap veren bi "insan" yok buraya sormam hata zaten
21 yasimdayim kapaliydim acildim namazlarimi bıraktım sürekli başıma birşeyler gelmesi detaya bakın anlarsiniz?
Cevapla