Nisanlimdan siddt gördüm ve ayrildim simdi benden özù diliyor ne yapmaliyim?

18 yasundayim nisanlimdan siddet gordum ve bir bahanryle ayrildim kendisinden uc gundur pesimi birakmiyor eve geliyor yalvariyor ayaklarima kapaniyir ozur diliyor agliyor annesiyle gelecek ve ben ayrilmak istedigimi nasil soyliycegimi bilmiyorum
Nisanlimdan siddt gördüm ve ayrildim simdi benden özù diliyor ne yapmaliyim?
Cevapla