Tacize uğradım sevgilim varken ve bunu kendimden biliyorum kendimi suçluyorum?

Aile dostumuzdu kendisi evli ve bir tane çocuğu var. Kendisi ile her zaman oturup şakalaşırız yazları genelde görüşürüz ve ben onu amcam gibi görürdüm. Kendisi ile her türlü şakalaşırdım art niyetim yoktu. bir gün bu bana yazdı işte krısıyla küs kafası kötüymüş falan. Öyle falan derken şakalaştım moralini düzelttim. Bir süre bana yazdı etti ben hiç o düşünceyle düşünmedim çünkü samimiyetimiz hep o dereceydi. Resimler attım işte kedimi falan şakasına tişörtümü çektim attım ama hiçbir şekilde açık bir resim atmadım atmamda cinsel bir resimde atmadım. Sonra ben merkeze inmiştim buda inmiş bir yerde yemek yiyecektim buda dedi beraber oturalım ben yine söz etmedim tamam dedim. Bu sıradada stickerler vardı ona telefona sticker indirmeyi öğretiyordum yemek yerken. Her neyse haftalar geçti ben en başından beri buna cevap veriyordum çünkü korkuyordum. Ailem küçükken tacize uğradığımı öğrendiğine bana kalkıp sen bu adamada iftira atarsın dediği için susmak zorunda kalıyorum. Her neyse işte ben bundan itiraf almaya çalışıyorum ki bir somut delilim olsun. İtirafı aldım ama bu bana yazmaktan vazgeçmedi bende durduramadım. Bir gün sahile indim aradı işte gel oturup konuşalım yengenle kavga ettik gibisinden tamam demek zorundaydım çünkü demesem gelip evde darlar ailem anlar diye korkmuştum. Sonra haftasonu diye tahmin ettiğim gibi sahilde bana hiçbir şey yapamadı. Sonra bir ara sokaktan burdan yol geçiyor diyerek beni oraya soktu ve zorla bana dokunmaya çalıştı. Her ne kadar karşı gelsemde gücüm yetmedi o an ona ve çırpınamadım daha fazla. Göğüslerimi açıp gördü öptü falan ama ben istemiyordum durduramıyordum sadece. Bağırırsam üstümü başımı yırtıcak ve tecavüz edicek diye korktum. Elimi zorla özel bölgesine götürttü işte zorla kafamı orasına bastırdı gücüm yetmiyordu çırpınıyordum vuruyordum ama gücüm yetmiyordu. Zorla beni öptü göğüslerimi öptü. Ben küçükken tacize uğradığım için ailem bana inanmamıştı kanıt toplamak istemiştim bu işin sonu böyle olmuştu. Şu an sevgilime anlatmaya korkuyorum bana inanmayacak diye ödüm patlıyor yardım edin lütfen.

Tacize uğradım sevgilim varken ve bunu kendimden biliyorum kendimi suçluyorum?
Cevapla