Tacize uğradığım için kendimi suçluyorum, herkes böyle midir?

İşe giderken kullandığım minibüste yaşlı bir adam beni taciz etti. Bir yıl sonra ise otobüste yine işe giderken başka birinin tacizine uğradım. İki olay sonrasında da kaskatı kesildim, adeta felç oldum arabadan inene kadar. Çenem bile felç oldu sanki bağıramadım. şu an işe gitmeye korkuyorum. Ben suçlu muyum, bağırıp çağırmalıydım olay çıkarıp polisi aramam lazımdı. Fakat inme inmiş gibi oldum o anlarda.
Bu konuda kendimi suçluyorum. Olayların üzerinden vakit geçti. şu an şikayet etsem adamların yüzünü hatırlamam adlarını da bilmiyorum. Ne yapmalıyım niye taciz durumunda kaskatı kesiliyorum ben
Güncellemeler
+1 yıl
Taciz mağdurlarının yüzde 70’i aynı durumu yaşarmış, vücut o an bu acıyla baş etmek için kontak kapatırmış. Yaşadığım geçici felç hali normalmiş. Kekolar ve sapıklar yorum yapmasın
Tacize uğradığım için kendimi suçluyorum, herkes böyle midir?
Cevapla