Benim suçum ne herkes neden böyle yapıyor?

Daha 16 yaşımdayken tecavüze uğradım. Bu benim suçum değildi/kendi isteğimle değildi buna rağmen evdekiler bile bana hep kötü gözle baktı. Sevgilimle çok iyi bir ilişkimiz vardı ona bu konudan bahsetmem gerektiğini düşünüp söyledim ama o sanki isteyerek yapmışım gibi bana o*rospu dedi ve terketti. Herkes bana o gözle bakıyor. Zaten o zamanlar hep tehtit ettiler ve yeni yeni birilerine anlatmaya başlayabildim. Benim suçum neydi ki ya? Daha 16 yaşımdaydım ben. Önce yaptı sonra tehtit etti o yaşta napabilirdim ki? Zaten ailemden destek alsaydım bende korkmazdım. Anlayın artık bizim için yaşamanın ne kadar zor olduğunu. Daha gencim ve gayet de güzelim. Ama o pisliğin yaptığı şey, onun bir anlık isteği benim hayatımı mahvetti. Ölmek istiyorum. Bunu bile denedim ama beceremiyorum. Artık bu olayı bir şekilde unutmak istiyorum yardım edin.
Benim suçum ne herkes neden böyle yapıyor?
Cevapla