Bir insanla görüşmek mecburiyetindesiniz diyelim. Yapmadığı da saygısızlık kalmamış ama siz tepki vermeyip yıllarca mesele çıkmasın diye susmuşsunuz. Ufak tefek ve basit şeyler değil bu arada ama hiç karşılık vermediniz, yaptıklarının hiçbirini de ona yapmadınız. Sadece mesafe koydunuz, geri çekildiniz. İster istemez tavırlarınıza da yansıyor bu soğukluk. O kişi de istiyor ki ben her şeyi yapmakta özgürüm, istediğim gibi davranırım ama sen bana hep iyi davranmak ve alttan almak durumundasın gibi bir duruş sergilerse geri adım atar mısınız?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence neden böyle davrandığı konusunda açık açık , kafada soru işareti bırakmadan konuşulması lazım diye düşünüyorum. Kimse durduk yere saygısızlık yapmaz , hakaret etmez mutlaka altında yatan bir problem vardır. Yani doğuştan kaba değildir hiçbir çocuk değil mi? Sizin uzaklaşmanız görmezden gelmeniz karşı tarafı olumsuz anlamda etkileyeceği için daha çok üzerinize gelir psikolojik olarak böyle işler bu durumlar. Geri adım atmaya odaklanmışsınız ama tavsiyem problemi yüzleşerek çözmek olacaktır. Eğer çözülmüyorsa şikayet edebilirsiniz.
Evet çok kez söyledim ama karşılık alamadım. Problem neyse çözelim halledelim dedim yüz yüze gelinecekse bir şekilde halledilmeli dedim olmadığını bildiğim halde ama yok. Artık söylemiyorum görevim bitti. Doğal olarak iyice soğudum o da benim elimde olan bir şey değil. Yeterince ılımlı davrandım ve alttan aldım. Bu saatten sonra yapabileceğim bir şey kalmadı ama bir türlü de kurtulamıyorum.
Yani nasıl kurtulamıyorsun
Görüşmek zorundayım aileler arasında olduğu için. Tatsızlık çıkıyor. Yani yapılanın ellide birini bile yapmamışım ama soğudum tabi. Yüz yüze gelmek durumundayız artık bu belli bir şey. İyi davranalım birbirimize, saygılı olalım. Ben de seni ağırlayıp geçireyim bu istediğim şey ama rahat mı batıyor niye doğru durmuyor anlayamıyorum. Belki elli kere demişimdir hatam varsa bileyim telafi edelim ama yok. Kötü biri. Kötü insanların mazereti olmuyor yapacak bir şey yok da diğer aile üyelerini kışkırtması beni yıpratıyor.
Aynı şey benim de başıma geldi ne tesadüf. Karşımdaki kişi aynen anlattığın gibiydi. Problem her neyse çözelim diyordum ama bir problem olmadığını söyleyip trip atmaya devam ediyordu. Hatta ghosting bile yapmıştı ama yine de çözmek istedim ve sonra şun fark ettim; bir insan ilgi çekmek için bu tür davranışlarda bulunabiliyor. Özellikle ailesi tarafından ilgisiz kalmışsa başka kişilere dikkat çekmek için her türlü rahatsız edici davranışta bulunabiliyor. Belki içten içe hoşlanıyor bile olabilir. Anlamanın tek yolu ona ilgili davranmak. Eğer ilgi gösterdiğinizde yumuşuyorsa istediği şey buymuş demektir.
Sizin söyledikleriniz normal insanlar için geçerli ama bu öyle değil. Bu yaklaşımımı bir eziklik ya da bir özür şekli gibi algılayacak. Yaşı da var zaten ama olgun ve mütevazı bir insan değil. Çevredeki herkesi de kendi tarafına çekip kendini mağdur gibi gösterip beni de sorunlu ilan ediyor. Herkes biliyor aslında ama nasıl bir tiple karşı karşıya olduğumu bilseniz tabi daha iyi anlarsınız. Doktora bile gittim hatta artık kaldıramadığım için. Herkesi usta bir şekilde manipüle ediyor. Narsist, saplantılı, yalancı, ikiyüzlü. Hedefinde ben varım ama sebebini anlayamadık. Herkes beni dışlasın ben bir köşede oturayım istiyor bunu zaten söyledi. Evimize gelip canımı sıkıp gidiyor sıkıp gidiyor. Sofraya oturuyoruz lokmaları boğazıma diziyor. Yutkunamıyorum bile. Bayramdır seyrandır demiyor akrep gibi sokup gidiyor. Hani artık durayım, yeter bu kadar demiyor. Ergen davranışları, şımarıklık. Artık delirmek üzere de değilim delirdim. Başıma gelecekleri bildiğim için uzak duruyorum fazla konuşmamaya çalışıyorum bu kez de böyle yaptığım için huzursuzluk çıkarıyor. Çevredeki insanları dolduruyor kendinin hiçbir günahı yokmuş da ben hatalıymışım gibi. Çığlık atasım var nereye gideyim kimden yardım isteyeyim şaşırdım iyice. Herkese de anlatılmıyor maalesef.
O zaman o size geldiğinde odanıza çekilin ya da merhaba diyip geçin. Ailenize onunla görüşmek istemediğinizi söyleyin. Bir sürü çözümü var. Eğer bu kadar rahatsız ediyorsa sizi açık açık gelmeni istemiyorum diyin. Bahsettiğiniz kişi büyük mü kaç yaşında? Eğer orta yaşlardaysa varsa ilaç kullanmasını tavsiye edebilirsiniz böylelikle kendisine iyi bir cevap verniş olursunuz.
Olmaz olur mu hepsini yaptım. Evden gittim kavga çıkarmış. Onları da manipüle ediyor. Sanki sorunlu kendisi değil de benmişim gibi davranıyor. Hani teröristleri kandırıp dağa çıkarırlar ya ben arasında fark göremiyorum. Onlara da iyi davranıyor ki yanına çekip beni hedef gösteriyor. Aklınıza gelebilecek her yolu denedim iyi davrandım olmadı, evden gittim olmadı, evde durdum soğuk davranıyormuşum. E bi zahmet. Birinin sana dur demesi lazım. Hani ben her şeyi yaparım güçlüyüm ama sen tepki bile veremezsin kafasında. En büyük silahı da diğer aile üyelerini manipüle etmek. Bunu da başarıyor. 45 46 yaşlarında. Tabi çok şey var hepsini tek seferde anlatamıyorum elinizden geleni yapıyorsunuz siz de. Ne kadar teşekkür etsem az💙
Rica ederim. Tabi ki hayatta bazen istemediğimiz durumlara da maruz kalabiliyoruz. Kendisinden uzak durmaya devam edin eninde sonunda bıkacaktır zaten. Allah size sabır versin 🙏🏻
Çok teşekkürler elimden geleni yapıyorum.
Kesinlikle atarım. O kim ki? Ben onu insan yerine koymayın bana yaptığını yapmamışım. Birde kalkıp ona hep iyi davranmak zorundaymisim gibi davrancak öyle mi. Bak sen hasbama
Evet tam olarak durum böyle. Sabrederken, idare ederken iyiydi ama sadece soğudum o da benim elimde olan bir şey değil. Yine de memnun edemiyorum insanın elini kolunu bağlıyorlar.
Umursama sen kimseyi. Kimseyide memnun etmek zorunda değilsin. Hayat senin hayatın bovser burdayim ben😅
Allah razı olsun vallahi. Evde huzur kalmadı sürekli laftan sözden dengesiz tavırlardan bıktım usandım. İyi davranıyorum olmuyor, soğuk ve mesafeli oluyorum yine olmuyor. Geberip kurtulayım artık diyorum ortada problem de kalmaz.
Profilim acik