Siz bu durumda olsanız benden farklı mı davranırsınız?

Bir insanla görüşmek mecburiyetindesiniz diyelim. Yapmadığı da saygısızlık kalmamış ama siz tepki vermeyip yıllarca mesele çıkmasın diye susmuşsunuz. Ufak tefek ve basit şeyler değil bu arada ama hiç karşılık vermediniz, yaptıklarının hiçbirini de ona yapmadınız. Sadece mesafe koydunuz, geri çekildiniz. İster istemez tavırlarınıza da yansıyor bu soğukluk. O kişi de istiyor ki ben her şeyi yapmakta özgürüm, istediğim gibi davranırım ama sen bana hep iyi davranmak ve alttan almak durumundasın gibi bir duruş sergilerse geri adım atar mısınız?

Siz bu durumda olsanız benden farklı mı davranırsınız?
Cevapla