Beni yanlış anlar mı, siz aynı durumda olsanız ne tepki veririrsiniz?

3 senedir beraberz. Ben 1.75 erkek arkadasim 1.73. Ben balık etli erkek arkadaşım da çok zayıf haliyle yanında kocaman duruyorum ama insan bazen elini omuzma atıp saatlerce dolaşmak istiyor ya da öpünce bi tık yüksekte olsun istiyorum biliyorum çok saçma şeyler ama istiyorum işte. Şu 4 5 cmlik tabanliklardan kullanmasını istesem kötü mü olur?
Beni yanlış anlar mı, siz aynı durumda olsanız ne tepki veririrsiniz?
Cevapla