Sizce tepkim doğru mu, siz olsanız ne yaparsınız?

Sevgilimin bazı davranışları hoşuma gitmiyor, o da kendini çok değiştirme taraftarı değil. Bri kız arkadaşı var, aile dostlarının kızı ve kızdan bir olay sebebiyle haz etmedim. Ondan da kızla görüşmemesini rica ettim, o da bunun mümkün olmadığını söyledi. Bana sen de tanış dedi, ben de benden uzak tut dedim. biraz kendimi geri çekmek istedim ve ona her gün buluşmak istemediğimi söyledim. Hatta sadece haftanın bazı günleri görüşelim sen de istediğin gibi arkadaşlarınla program yaparsın dedim. Sizce yanlış bir hamle mi olmuş

Sizce tepkim doğru mu, siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla