Bugün bir sosyal medya üzerinden gördüğüm soruyu sevgilime sordum. Soru farz et ki ben şu an hamileyim yapmayız da yine de farz et dedim tepkin ne olurdu?
O da bana benden mi dedi. İlk başta dalga geçiyor sandım soruyu tekrardan anlattım. Yine benden mi dedi. Sonra da çalıştığı alanda çok hayat kadını var bana ben öyle kadınları çok gördüm o yüzden benden mi dedim dedi. Bende biz evlenemeyi düşünüyoruz ve sen beni en kısa tabirle namussuzluktan suçluyorsun farkindamisin dedim. O halen kendini haklı buluyor. Neymiş o asla zaten evlenemden çocuk yapmazmiş. Bende dedim ki sen bunu böyle diyorsun benim de asla yapmayacağımi biliyorsun o zaman neden soru çok saçma sen de asla yapmazsın demedim diyorum cevap yok.
Neyse dedim ki evliyiz o zaman oldu diyelim. Bana kaç aylık diye sordu. Evlilik zamanından buraya kaç ay diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer