Siz olsaniz ne yaparsınız yoksa abartıyomuyum?

Erkek arkadaşım Almanya'da yaşiyor (Erkek arkadaşim kuzeninin kız arkadaşıyla kafede beraber otırurlarken kız (erkek arkadaşima) senin burç'un ne diye sormuş.. bir günde benim resmimi gösterirken kıza benle ilgili güzel ama hizmasi güzel değil demiş.. Bii arada tek gitmiş yanına bisey almaya gel bişey ismarlim otur demiş kafede.. Kız ondan kücük ve bu davranişlar normal mi size yapılsa hoşunuza gidermi ben erkek arkadaşıma davranişlar normal değil diyom o kötü niyetle bişey demiyor diyor..
Siz olsaniz ne yaparsınız yoksa abartıyomuyum?
Cevapla