Benim yerimde olsaniz nasıl davranırdı biz?

Bir yengem var amcamın karısı 2 3 yıldır annem yengem vs ben çok samimiydik alt üst oturuyorduk bu arada ben 24 yaşındayım yengem dediğim kişi 40 yaşında zaman geçti ben evlendim annem yurt dışına taşındı. Sonra ben hamile oldum yanımda kimsem yoktu yengem gelecem dedi doğumda sonra annem bir gün normal laflarken korona da çoğalmış demiş yengem bunu üstüne alınıp annen bana demek istedi sana gelmeyeyim diye dedi bende yanlış anladın sanırım dedim sonra doğum oldu gelmedi kendi başıma atlatmaya çalıştım bir gün annem yengem ben görüntülü konuşurken dedim valla kendim bakıyorum bebeğime kimseye ihtiyacım yokmuş dedim ama laf sokmak için değil kendimi hep öyle diyerek psikolojik olarak hazirliyordum kimsem yok diye sorna bir gün beni yengem engellemiş şok oldum şimdi instegram dan yok yanlız kalmak daha iyi cahillerle oturmaktan diye yazılar paylaşıyor siz napardiniz?
Benim yerimde olsaniz nasıl davranırdı biz?
Cevapla