Nişanlım ablamın nişanlısını kıskanıyor, ne yapmalıyım?

Ablam 4 ay oldu nisanlandı. ben de nisanlıyım. Ablamın nisanlısını ben istagramdan ekledim ailemizin bir üyesi diye artık. nişanlım, benim hesabıma girip enistemi arkadaşliktan çıkarmış. Bugün bu konu üzerine tartıştım sonra dayanamayıp eniştem senden uzun ve yakışıklı diye kıskanıyorsun dedim o da haliylen çıldırdı bana bu saatten sonra sana hissim felan kalmadı bitirdin dedi. Bende mümkünse bana yazma dedim. siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz :(
Nişanlım ablamın nişanlısını kıskanıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla