Nişanlımın teyzesinin kızı nişanlıma aşık. 5 yıldır ve kıskanıyorum. Ne yapmalıyım?

Yani yarın bir gün evlenicez ve ben düğünüme bile gelsin istemiyorum evime dahi almak istemiyorum. Normal mi sizce yaptığım bu konuyu gündeme getirmek istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Gitmiş suratına söylemiş seni seviyorum diye nişanlımda kaybol gözüm görmesin seni demiş kız ağlamış ve teyzesi kızın annesi yani nişanlımın annesine söylemiş hani olurlar mı gibisinden sonra bu olay kapanmış. Ama kızdan nefret ediyorum.. Düğünüme sizce gelmeli mi?
Nişanlımın teyzesinin kızı nişanlıma aşık. 5 yıldır ve kıskanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla