Ben mi abartıyorum yoksa bu normal mi abimin eşi öyle olması?

Abimin eşi iş bitikten sonra geliyor yemek pişiyor her şey hazır oluyor öyle geliyor üstün üstün yemek yiyip kenara çekiliyor kafasına eserse bulaşık yıkıyor yardım ediyor bazen son kalan mesela yemekte salata cacık kalınca filan onu yapıyor Haziran da evlendiler bunlar
ilk başlar yeni evlendi filan olur öyle dedim ama bu böyle aynısı devam etti bugün de aynısı oldu saat dörtte geldi her şey hazır oldu yemek pişiyor
Diğer abim de yoldan eşi ile iki çocuk var çıktı mı çıktı o kadar bulaşık bulaşık makinesi de yok geldi bugün orçluyumuş kendisi
Bulaşık yılmadı sadece tabakları mutfağa taşıdı içeriye gidip oturdu bu normal mi?
Onlara gittim abim arkadaşlarını yemeği çağırmış annem kalkıp bana diyor ki kalk geline yardım etti çok yoruldu dedi annem
Bir kere daha isterse benden avunu yalar yaparsam ben yapıyorum acıyorum kimse acıdı yok evet saçma olabilir ama bu kadar olmaz yan
Ben mi abartıyorum yoksa bu normal mi abimin eşi öyle olması?
Cevapla