Ablamın bu kadar rahat davranması normal mi, aileme ya da enişteme anlatmalı mıyım?

yalnız yaşayan biriyim ablam evli eniştem gemi kaptanı, ablam bir süreliğine yalnız yaşıyorum bana yardımcı olmak amaçlı yanımda kalmak istedi öz kardeşiz, ama kaygı duyuyorum örnek olarak ben duştayım duştaken kapıyı açıp giriyor çamşır makinesini kapatmayı unuttum ya da çalıştırmayı ya da başka benzer örnekler vs. duşa kabin var gerçi tam buzlu da değil tam net saydam da değil ama hareketlerim belli olabilir kabinde, bir kaç kez oldu bu durum enn son ki duşumdan önce abla banyoda işin varsa hallet dememe rağmen duşa girdim tekrar geldi ve dişinin çok ağrıdığını diş fırçasını almam gerekiyor dedi uzun süre sessiz lavabonun önünde kaldığını gördüm, artı olarak rahat yani hiç böyle değildik eskiden gece yarısı wc ye kalktığında iç çamaşır modunda girip çıkıyor aileme ya da enişteme mi söylemem gerekli ya da ne yapmalıyım?

Ablamın bu kadar rahat davranması normal mi, aileme ya da enişteme anlatmalı mıyım?
Cevapla