Sitede ki lgbt'lilere karşı saçma tutum?

Burada lgbt'li olan çok insan var ve sitedeki bazı hadsizler yüzünden kendilerini ifade etmekte zorlanıyorlar gerçek hayatta rahatsız ettikleri yetmiyormuş gibi birde sosyal medyada KS da vs rahatsız eden var ne zaman yönelimim hakkında bir şey yazsam hemen meseleyi bel altına getirenler oluyor sizin lezbiyenlikten biseksüellikten ya da gay olmaktan anladığınız şey sadece bel altı mı? Duygusal bir tarafı olamaz mı? İşin din boyutuna değinmek istemiyorum ama şu var böyle konularda ahkam kesmeye çalışan insanların nerdeyse çoğu hiç temiz değil eğer ortada bir günah varsa bu Allahla benim aramda herkes kendisinden sorumlu

Güncellemeler
+1 yıl
Avukatları değilim bende lgbt bireyiyim kimseden saygı beklemiyoruz sadece çenenizi kapatın yeter bu arada birilerine hakaret etmeye çalışarak kendini üstün görmeye falan da çalışma yoksa gerçek s*lağın ve beyinsizin kim olduğunu öğrenmek zorunda kalırsın sözde muhatap olmamak için engellemişsin bende cevabımı buraya yazmak zorunda kaldı eğer cinsellikle ilgili başka bir şey yazsaydım bırak engellemeyi yazdıkça yazardın bu kategoride 6.000 den fazla cevabı olan birisi bize sapkın diyor vay be
Sitede ki lgbt'lilere karşı saçma tutum?
Cevapla