Neden herkes LGBT liler ile dalga geçiyor?

Bu kimsenin elinde olan bi şey değil. Suç da değil. Doğuştan gelen bir şey. Tıpkı heteroseksüel doğmak gibi. Sadece saçma sapan hareketler yapan lgbt lilere edilen hakaretlerden bahsetmiyorum. Lgbt li olan herkesle dalga geçiyorlar. Onların lgbt li olmaması tamamen bi şans. Onlar da olabilirlerdi. Beden-beyin çatışması yaşayabilirlerdi. Ama olmadıkları için alay etmek kolay. Empati yapan çok az. Neden yapsınlar ki. Gerek yok onlar için. Alay edip LPG diyip mal mal gülmeye devam
Neden herkes LGBT liler ile dalga geçiyor?
Cevapla