İnsanlar LGBT'ye neden bu kadar karşı?

Ben de bir zamanlar saygı göstermeyip hakaret edenlerdendim. Sonra bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine enigma filmini izledim. O günden beri düşüncelerim değişti. İnsana insan olduğu için değer veriyorum. Önemli olan onun düşünceleri kimsenin özel hayatı beni ilgilendirmez. Bir de şu tek işleri insanlara hakaret edip aşağılayan kssimin laf etmesi ben de ters tepti :) şimdi artık seviyorum 🥰🥰🥰. İnternetten LGBT bayrağı sipariş ettim geldiği zaman odama asacağım 🌈🌈🌈
İnsanlar LGBT'ye neden bu kadar karşı?
Cevapla