LGBT bireyleri neden bu kadar dışlanıyor?

Az önce sorduğum soruda yancaksınız sizin gibileri yüzünden iyiki cehennem var lgbt bireyleri ölsün istiyorum vs. Gibi cevaplar geldi. Arkadaşım lgbt bireyleri kuyruğunuza mı bastı da bu kadar avaz avaz bağrıyosunuz? Günah diyosunuz onu anlarız da ona bakılırsa zina da yasak hiçbiriniz zina yapanları sorguluyo musunuz? Zina yapanlar sevdiği kişiyle namus gözüyle bakamayanlar Lgbt bireylerini dışlar olmuş. Sizin gözünüzde sadece sapık mıyız? 2 erkek 2 kız birbirini sevemez mi? Bu kadar mı zor kabullenmek. ALIŞIN HERYERDEYİZ!!!
LGBT bireyleri neden bu kadar dışlanıyor?
Cevapla