Lgbt bireyleri neden bu kadar ayrımcılık görüyor?

İşin dini kısmını bırakalım, insani olarak duygularımızı kendimiz seçemiyoruz. Kendi cinsinden birinden hoşlanmak ve ona aşık olmak hiçbir yasaya aykırı değil ama insanımız tarafından aşağılanıyor ve nefretle bakılıyor hatta şiddete bile mağruz kalıyoruz, aşkın kimseye zararı yoktur. Gelelim şu "özenme" durumuna. Kendim de bir lgbt bireyi olarak söyleyebilirim bi bunun özenilmesi olmaz çünkü şimdiye kadar nelere maruz kaldım bilemezsiniz kimse kendi isteğiyle ayrımcılığa uğramak istemez ben kendimi böyle kabul etmişim kendimden de utanmıyorum herkese saygım var iyi bir insanım ve sadece kendi cinsimden hoşlanıyorum diye bu nefreti haketmiyorum! Saygıya saygı duymak en büyük erdemdir lütfen anlayışla yanıt verin teşekkürler
Lgbt bireyleri neden bu kadar ayrımcılık görüyor?
Cevapla