LgbtQ bireyleri neden bu muameleyi görür?

Birkaç arkadaşım var lgbt bireyi olan ve anlattıkları şeyler o kadar kolay değil ki insanların sevmemesi tabi normal karşılanabilir , ama neden saygı duymaz ve fiziksel ya da psikolojik şiddet uygular ki... kimseye zararı olmadığı sürece insanların ne yaptığı neden diğer insanları ilgilendiriyor, neden onun günahı onu etkileyecek gibi davranıyor... ben bile arkadaşlarım için lgbt yürüse katıldığım da yabancı çevreden tepki aldım çevremde böyle kaba insan yok ama muhabbet dönünce duyanlar benden kaçtı resmen hickimse kendisine bakmıyor üstelik

LgbtQ bireyleri neden bu muameleyi görür?
Cevapla