AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Belalar musibetler uzak olsun ve güzel şeyler yaşansın ins
İnşallah..
Uzaylılar gelmiş nasa yayın koptu bahanesiyle kaydı kesmiş
Elleri boş gelmezler umarım
evcilleşir mi ki bunlar birini yakalasak :D
Bizim halka teslim etsinler evcilleşmeyi bırak Türkçeyi sökerler. d
asdasasdsa baklava getireceklermiş öyle duydum
ucuza çalıştırmaya kalkarlar sadasd
Kesinlikle. d
Antep fıstıklı baklava getirmezlerse meydan dayağı atılır
sadadssada
İstanbul depremi 🥺 bugün yine bi sarsıldık..
Ne yazık kaçamayacağımız bir olay, umarım çok şiddetli olmaz demekten başka ve kendi önlemimizi almaktan başka şansımız yok (bizden başka bizi düşünen yok çünkü😑)
bence yeni bir hastalık çıkabilir ya da savaş olabilir
2024 yılında bir çok kötü şeyler olacak.
Hmm ne gibi
Ekonomik kriz başta, ve coronadan daha kötü salgin hastalık çıkacak tekrardan, bazı ülkeler savaşa girecek.
Haa 2019 yılından sonra olanların toplu hali girecek yani. d
Evet ve göreceğiz beni hatirlarsin.
Bu kadar şey olursa ve ben ölüp gitmezsem hatırlarım🥲
Allah göstermesin ve gecinden versin.
Kanka yıl bitti.
Daha kötü seyler olacak
Umarım yanılırız🥲
Senin hayatında neler olacak
İnan hiç bilmiyorum, ölmeden kurtulursam büyük bir başarı elde ederim tek bildiğim bu. d
Fenerbahçe şampiyon olacak.
Zombilere bile inanırım ama Fenerbahçenin şampiyon olması...
sen mi olcan şampiyon daha mı yakın ihtimal xd?
Yok ya ne Fenerbahçenin ne de benim yüzüm gülmez, ikimizde aynı derecede ilerliyoruz. d
dün gece rüyamda evlendiğimi gördüm kızı bi öptüm var ya xd
Senin bunu yaşama ihtimalin Fenerbahçenin şampiyon olma ihtimalinden daha düşük hacı
niyeymiş hacı?
Seven sevdiğine kavuşmaz🥲
kim kimi sevmişte kavuşamamış mesela
Ohooo say say bitmez
ben niye onlardan biri oluyorum peki :D
Yahu şaka yaptım aaaaaa niye bu kadar şey yaptın
ne biliyim gelecekle ilgili kehanetlerini sorduğun bir soru paylaşmışsın üstüne de benim geleceğimle ilgili bişeyler söyleyince insan merak ediyor :D
Dur bir falına bakıcam. d
Heh sağ mı sol mu ikisinden birini seç bi
kafir eden bir günah o kalsn bakma. d
Yok ben uzaylılardan bilgi alıyorum, bu günah değil bilgi alıp verme sonuçta. d
hee o zaman olabilir
Sağ uzaylı mı? Sol uzaylı mı?
sağ biraz youtube da video izledim kedimle seviştim falan anca gelebildim :D
Hayatında bir kapı var ama o kapı kilitli, yaşam tarzını düzene sokarsan ve geçmişe fazla takılı kalmak yerine geçmişte yaptığın hataları kabul edip önüne bakarsan o kapı açılacak. O kapıyı açtıktan sonra bir arkadaşınla önümüzdeki iki yıl içinde bir işe girişeceksiniz, hatta bu iş yüzünden seni bir yolculuk bekliyor, iyi bir yolculuk olacak bu hatta hayatının iyi anlamda dönüş noktası olacak gibi. Ha bir de dürüst olucam diye herkesle her sırrını paylaşma, bu da uzaylıdan bir tavsiye. d
c! nlerin mi var :D
fal olarak inanmadım geçmişim ve şu anımla ilgili bildiklerin doğru bunu da cinler ele geçirebiliyor ama geleceği sadece Allah bilir teşekkür ederim yine de.
Yok yahu ne cinleri inanmam ben öyle şeylere. d
Rica ederim🤓
e nereden öğrendin bu bilgileri
Sağdaki uzaylı söyledi👽
uzaylı diye bişey yoktur onlar cin nasıl haberleşiyorsun bide sen bana senin evlenmen imkansız dedin bunu da mı p1ç uzaylı söyledi :D
* demesek alınıyor da🥲 Evlenmen imkansız demedi ki hem.. sevdiğin biriyle evlenmen imkansız demişti ben biraz şaka yapayım dedim (eee eskiden çok sevdiğin birini kaybettiysen bundan sonra gelen kişiyi o kadar sevmeyecek olabilirsin. Normal şeyler)
senin var mı çok sevdiğin biri
Yok, yük gibi geliyor bana o tarz şeyler.
Dünyaya Gliesse316293 aldli gezegen carpicak ve hepimiz Mars'a ucucaz
Hmm gezegenin ismini Elon Musk mı koydu. d
Hayır ben 🤭
Gezegen isimlerine sana bıraksınlar, evren şenlensin biraz
Hmm
NASA'yi bı arayim da beni ise alsnlar bari
Ara ben arkandayım. d içerden bilgi falan da sızdırırsın uzaylılar gelecek mi gelmeyecek mi öğreniriz
Bi goktasi carpsa da hepimiz kurtulsak 🤪
Zenginler sığınaklara toplaşıyor, biz fakirlerde bir göktaşının hayaliyle yatıp kalkıyoruz🥲
Goktasi buyuk olsun da, o p*zevenkler de gebersin 😅
Ay bilemiyorum ama heyecanliyim yani😂
Yıllar o kadar hızlı geçiyor ki bende heyecan falan kalmadı🥲
Daha iyi olacak inşallah
İnşallah
Ooo bu yıl için bomba tahminlerim var
Ne bombası ama?
Siyaset kanadindan al dünya gundemine ekonomiye kadar gerci bunlar çoğu tahmin degil aldigim istihbarat diyelim
Hacı ben cidi ciddi bomba sandım YKRKUJLDHKFKWTFMH
Hshs o nerden cikti
Nükleer savaş falan aklıma geldi bomba tahminlerim var diyince..
Artik kendini nasil bir kötü senaryoya hazirlamissan
Öyle valla neyse iyi yanından bakmak lazım artık ne olursa olsun şaşırmayacağım. d
Guzel yaklaşım
güneş patlamaları
Neyse ki çok bir etkisi olmayacak. (En azından ben öyle biliyorum.)
bu senenin aynisi
Çok da aynısı olmaz umarım
Selamlar, dünya ekonomik olarak iyice daralacak
Hmmm yani ben de öyle düşünüyorum, zamanla daha kötüye gidiyor gibi ama bakalım ne olacak.
Ama bu daralma paranın olmaması ile alakalı değil aslında, bazı domuzların doymaması ve bizim sessiz kalmamız
Ne yazık ki öyle, fakir sustukca zengin günden güne zenginleşiyor. Oysa herkesin düzgünce yaşayıp gideceği bir dünya olabilirdi ama bundan sonra zor gibi..
Kesinlikle, artık Tr de yaşam bitti mesela
Karanlık bir sona doğru sürünüyoruz🥲
Bakacazzzzz:) bu ülkeden gitmek gerek
Çabalıyoruz ama bir noktadan sonra şans da giriyor işin içine, bakalım ne olacak.
Hayırlısı be, ben nasipse önümüzdeki ay gidiyorum Yurtdışına
Yolun açık olsun, umarım istediğin gibi olur gittiğin yer
Allah razı olsun iyi düşüncenden ötürü, her şey istediğin gibi olsun
Hepimizin inşallah
Depremmm
Offf deme şunu deme şunu...
Maalesef acı gercegimiz
Maalesef..
Yaşadık en kralını yaşadık
Geçmiş olsun..
Teşekkür ederim
bir şey olmaz
deprem
Yaşayıp göreceğiz
Daha kötü şeyler
Hicbisey bence ayni olcak
3. dünya savaşı