Acil öneri istiyorum hiç iyi değilim
annem denen kadın sırf durumu yok diye istemiyor evi arabası yok
Adam efendi düzgün saygılı biri tabi iyi diyor annem denen kadın zürt çünkü….. bana değer veriyor zürt çünkü maddi durumu ile karakteri birbirine karışıyor……. Dün görüştük babamdan kart aldım haber bile vermedim bana diyor besle tabi diyor besle……kardeşim eşyamı almış kızdım söyledim bunu sevgilime ama annem denen kadın beni kötüledin diyor buna normal değil…. O……çocuğu bu eve gelemez diyip durdu çok zoruma gitti
Ben bu adamı seviyorum ne yapıcam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Araba neyse de ev yoksa nerde kalmayı planlıyorsunuz acaba ikiniz?
Birikimi var kirada yaşıyor bende çalışacağım mesele bu değil inan
O zaman neden istemiyor ki?
Durumu iyi biri de vardı tanışma aşamasındaydık adam cilveleşelim dedi bunu biliyor iyi biriydi ya özünde iyi biri diye savundu
şu an Allah’ın izniyle evleneceğim sevgilimin güzel huylarını biliyor ama kötülüyor hakaret ediyor aşşağılıyor yazık …evet hayat zor onuda biliyorum her şey para değil babamın parası var durumumuz normal ama hiç iyi bir hayat geçirmedim. Ölmek istemeyi düşünecek kadar kötü bir hayat geçirdim. Şimdi yaşamak için bir sebep bulmuşum şimdi her şey paramı…. bu kadın bunu görür mü
Aşkın için savaşman lazım o zaman canım
Annenin istemediği birini hayatına alıp anneni karşına almaya değer mi? Karşındaki değecek biri mi? Bunu düşün.
Değecek biri olmasa canım sence yanar mı? Çocuk değilim herşeyin farkındayım yaşım 32 sevgilim birlkim yapmış biri bende çalışmayı düşünüyorum. Konu adama küfür ediyor hakaret ediyor normal mi yanlışını görmedi sanki yanlış yapmış gibi. Açık arıyor işte
O zaman anneni karşına alacaksın
Aldım zaten ama kendimi toparlayıp yanına gideceğim onun yanına kimse destek değil ne yazıkki babanda istemsiz diyor. Ruh sağlığı bozuk biri ilaç tedavisi gördü bu kadın kişilik bozukluğu var çünkü 1 saat sonra hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Zor hayatım kendi kendine sorun çıkarıyor bir anne olacak vasfı yok zaten. Tanısan anlardın yaşamak gerek. Herkesle kötü evden hiç çıkmıyor yeterince açık olmuştur niye bunları yaşadığım
Bir olursunuz hepsi olur
Baban ne diyor
Babam bilmiyor daha onunla konuşacak kadarsanimi değilim…maddi durumu iyi olan görüştüğüm biri vardı ayy iyi biriydi diyor halbuki yanlıştı ama parası var ya iyi maddi olarak ev araba olmayınca kötü oldu maalesef
Anneni anlamak zor
Durumu iyi seni niye istesin diyor biri için neyini beğendi falan dedi
Şimdi sevgilim kirada evi arabası yok tabi yapışır buldu senin gibi birini bırakmaz zürt diyor kısaca mesele maddi durum değl bende anlamadım hala o kadar hayatım geçti dengesiz işte
Allah sabır versin sana
Aminnnn canımmm aminnn🙏Başka çarem yok cidden Allah yardımcım olsun hepimizin
Babanın kabahati şimdi detaya burdan girmeyim ama
Söyle canım ne düşünüyorsan söyle konuşmaya ihtiyacım var.
Burdan demiyim kuzum olmaz