Eşimle boşanma aşamasındayız, kalbim ağrıyor?

Merhabalar, 1.5 yıllık evliyim. Özetle evliliğimiz boyunca eşimle defalarca konuştum bana ilgi göstermiyorsun, doğru düzgün sarılmıyorsun, öpmüyorsun diye. Evliliğimin 2. ayında kız kardeşi evimde kaldı.3 ay boyunca. Onun yanında bana kaşınma gibi laflar kullanmıştı cinnet geçirmiştim. En son geçenlerde yine cinnet geçirdim kendimi keserim ederim diye aldım bıçağı ama bir şey yapmadım sırf sinirden saçmalama. Daha önce de böyle girişimlerim oldu artık sinirlerim o kadar bozuk ki sinir patlaması yaşıyorum. Eşim dediğimi dinlemez, adam yerine koymaz böyle beni delirtiyor. Salı günü babası memleketten geldi, ayaklarına kapandım. Eşimin de ayaklarına kapandım ne olur yuvamı yıkmayın, o benim sinirlerimi bozuyor bu hale geldim gerekirse psikolojik destek alırım diye. Eşimin babası da eşim de bu iş bitmiştir dedi. Neyse sonrasında eşim babamı ikna et dedi babasıyla konuştum. Affettim dedi 2 ay oğlum yanımda kalsın bu süreçte düşünün taşının dedi. Eşim yüzüme bile bakmadan gitti. Nefes alamıyorum. Aramıyor, sormuyor. Gelince konuşacağız eğer devam edersek ve sen yine bu şekilde cinnet geçirirsen b*k çuvalı gibi ananın evine bırakırım dedi o kadar zoruma gitti ki. Kardeşi aramıştı babasını sesi hopörlerde. Benim için o insan değil ki falan diyor. Bunları kaldıramıyorum... Eşimle severek evlendik. Annemde beni suçluyor elin oğlu korktu ailesi de korktu ya kendine bir şey yaparsan ya onun üzerine kalırsa diye. Ama kimse demiyor ki bu kız bu hale neden geldi diye... Eşim 2 ay ailesinin yanında kalacak. Ailesi sürekli boşan diyor. Ben evimizde tek kalıyorum kafamı dinleyim diye ama sürekli uyumak istiyorum, yemek yeme isteğim gitti mahvolmuş durumdayım. Bugün babası aradı senin o haline ( ayaklarına kapanmıştım), dayanamadım aklımdan çıkmadı dedi. Kendini toparla yemeğini falan ye dedi. Üzüldüğüm şey eşim beni aramadı babası aradı. Nefes alamıyorum... Eşim arkadaşına geçecekmiş haftasonu ( arkadaşı tek başına yaşıyor ) ben burada bu haldeyke o orada arkadaşında...
Eşimle boşanma aşamasındayız, kalbim ağrıyor?
Cevapla